صفحه اصلی / استان ها / مازندران / آخرین وضعیت بارش برف و باران در مازندران
آخرین وضعیت بارش برف و باران در مازندران

آخرین وضعیت بارش برف و باران در مازندران

بارش باران و برف که از روز گذشته در مازندران همزمان با برخی استان‌های دیگر کشور آغاز شده بود کماکان در این استان ادامه دارد.

بارش برف بهاری - جاده هراز

به گزارش کسب و کار نیوز، اظهار کرد: ۳۳ اکیپ، ۲۵۰ ماشین آلات مختلف راهداری  با ۳۲۰ راهدار در محورهای مواصلاتی مازندران مستقر هستند که در ۲۲ راهدارخانه در سطح استان به نمک باشی و بازگشایی محور اقدام می کنند.

وی تصریح کرد: بازگشایی محورها و راه های درجه یک و دو در اولویت بوده و راه های حاشیه ای روستایی نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خاطرنشان کرد: در محور کندوان ترافیک عادی و روان است و بارش خفیف برف از تونل کندوان تا پل دزبن ادامه دارد.

محمدزاده گفت: در محور هراز ترافیک عادی و روان با بارش خفیف برف از امام زاده هاشم تا تونل وانا گزارش شده است و مابقی نقاط بارش پراکنده باران جریان دارد.

این مسئول تصریح کرد: در محور سوادکوه تردد عادی و روان است، بارش برف از گردنه گدوک تا طالع رودبار ادامه دارد و مابقی نقاط بارش به صورت باران است.

محمدزاده ادامه داد: در محورهای کیاسر و کناره نیز تردد به صورت عادی و روان است و در ارتفاعات بارش برف و باران شاهد هستیم.

وی گفت: بخش اعظمی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی مازندران بازگشایی شده است.

این گزارش تکمیل می شود.

دبیر: شیده ناعمی

همچنین مطالعه کنید:

کرونا

تست کرونا ۲۵۰ بیمار مبتلا به کرونا مثبت در بابل اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از اول اسفند ماه تاکنون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.