صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / ۳ کیلومتری اصفهان مناطقی بغرنج دارد

۳ کیلومتری اصفهان مناطقی بغرنج دارد

استاندار اصفهان گفت: شاید کسی باور نکند که در 3 کیلومتری اصفهان مناطقی قرار دارد که وضعیتی بغرنج دارند.

به گزارش کسب و کار نیوز، «عباس رضایی» ظهر امروز(پنج شنبه) در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اظهار کرد: اصفهان مظلوم و محروم است. هر مسئولی که می آید، مشکلات استان را نمی‌بیند و مظلوم به خاطر اینکه کسی باور نمی‌کند در حدود سه کیلومتری شهر، مناطقی با وضعیت بغرنج وجود دارد.

وی با بیان سخت بودن کار برای تولید و صادرکنندگان افزود: کارهای سخت در توان مردان سخت و بزرگی مانند اصفهانی‌ها و آذربایجانی‌ها است. لازمه انسانیت، وجود سختی است. 

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه باید دقت در کلام داشته باشیم، ادامه داد: نباید گفت اصفهان سرمایه گریز است. اگر باور به زمان جنگ اقتصادی داریم باید آیین نامه‌ها و بخشنامه‌ها متناسب با زمان جنگ تطبیق یابد. 

رضایی با بیان اینکه باید مسائل و مشکلات را جمع بندی کنیم، افزود:  کمیته موانع تولید وجود دارد و به صادرکنندگان قول می‌دهم، که مسائل قابل حل در استان مطابق با وظیفه من و مدیران باید حل و فصل شود. 

وی با بیان اینکه مشکلات با دو دسته مسائل روبه رو است، تصریح کرد: پروژه ساخت مسکن روستایی در برخی استان‌های کشور ۴۵ تا ۶۵ درصد پیشروی و در استان اصفهان با همکاری نکردن بانک‌ها تنها ۲۵ درصد پیشروی دارد. 

استاندار اصفهان با بیان اینکه هفته آتی جلسه‌ای با بانک‌های عامل خواهم داشت، ادامه داد: اگر بانکی واقعا نخواست و نتواست همکاری کند، برخورد دیگری می‌کنیم. همچنین برخی مسائل با آبروی نظام مرتبط است؛ مانند مشکل ما به تفاوت قیمت ارز محصولات خریداری شده قبل و امروز.

در ادامه همچنین اسرافیل احمدیه- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اظهار کرد: طی ۹ ماه گذشته صادرات با رشد ۴۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱.۷ میلیارد دلار رسیده است.

وی ادامه داد: آقای وزیر تفویض اختیار در بحث ثبت سفارشات را شروع کردند. استان اصفهان دومین استان بعد از تهران با ۶۰۰ مورد ثبت به ارزش ۳۴۰ میلیون دلار است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.