صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / آلگری: رونالدو برای چنین بازی‌های به یووه آمده است
آلگری: رونالدو برای چنین بازی‌های به یووه آمده است

آلگری: رونالدو برای چنین بازی‌های به یووه آمده است

سرمربی یوونتوس بعد از قهرمانی در سوپر جام ایتالیا به ستایش کریستیانو رونالدو پرداخت.

ماسیمیلیانو آلگری

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مدیاست، یوونتوس با پیروزی برابر میلان توانست قهرمان سوپر جام ایتالیا شود. تک گل این دیدار را که در عربستان برگزار شد، کریستیانو رونالدو به ثمر رساند تا این بازیکن پرتغالی نخستین قهرمانی خود با یوونتوس را جشن گیرد.

آلگری، سرمربی یووه بعد از بازی، گفت‌: بازی زیبا و لذت بخشی بود. ۳۰ دقیقه بسیار خوب داشتیم. در کل بازی خوبی بود و میلان هم توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد اما در کل ما بهتر بودیم و شایسته پیروزی هم بودیم.

او ادامه‌ داد: می‌توانستیم با گل‌های بیشتری بازی را به سود خود به پایان برسانیم. میلان ۱۰ نفره شده بود و فرصت‌های بسیار خوبی را خلق کردیم. هوا بسیار گرم بود. این دومین بازی ما بعد از تعطیلات زمستانی است و هنوز به سطح کیفی مورد نظر نرسیده‌ایم.

آلگری درباره کریستیانو رونالدو، زننده تک گل بازی، اظهار کرد: او قدرت تیم ما را بالا برده است. رونالدو به یوونتوس آمده تا در بازی‌های بزرگ نتیجه را به سود ما رقم بزند. او توان چنین کاری را دارد. رونالدو بهترین بازیکن دیدار بود و به خوبی در میدان حرکت کرد.

آلگری در پایان به آسیب‌دیدگی داگلاس کاستا اشاره و اضافه کرد: آسیب‌دیدگی این بازیکن جدی نیست و تنها دچار گرفتگی عضله شده است. به برناردسکی و خدیرا تبریک می‌گویم که بعد از مدت‌ها توانستند چند دقیقه‌ای بازی کنند.

انتهای پیام

مترجم: پیام کریمی

دبیر خبر: محمدعلی ایزدی

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.