صفحه اصلی / اصناف / برندها / گوگل کافه چی استرالیایی ها می شود
گوگل کافه چی استرالیایی ها می شود

ویدئویی از وال استریت نشان می دهد

گوگل کافه چی استرالیایی ها می شود

کسب و کار نیوز- گوگل تست تحویل قهوه توسط پهپادها را در استرالیا انجام می دهد. این پهپادهای بدون سرنشین اکنون وظایف بسیاری را بر عهده گرفته اند.

این ابزارها که در ابتدا برای مصارف نظامی مورد استفاده قرار می گرفت این روزها کاربردهای مختلفی مانند استفاده در خاموش کردن آتش و رهایی از ترافیک و در قالب گروه امدادی برای نجات جان افراد ، تحویل کالا و … دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، جدا از بحث عکاسی های تولد و عروسی توسط پهپاد یا کوادکوپر که این روزها در کشور ما نیز باب شده است، از پهپادهای استفاده های به مراتب تخصصی تری برای عکاسی خواهد شد. تحویل کالا به کمک پهپادها یکی از ایده هایی است که توسط بسیاری از شرکت ها به اجرا رسیده است و گوگل یکی از این شرکت هاست.

ویدئویی که از وال استریت در این زمینه منتشر شده است نشان می دهد که شرکت گوگل در حال حاضر در کانبرا ی استرالیا در حال تست پهپادهای تحویل قهوه خود است. کاربران می توانند از طریق یک اپلیکیشن دانلود شده اقلام مختلفی که می خواهند را انتخاب کرده و آن را از رستوران یا کافه سفارش دهند. شرکت اقدام به بسته بندی مواد غذایی و انتقال آن با کمک پهپادهای بدون سرنشین می کند. این کار موجب می شود که مشتری زودتر و سریع تر غذا یا قهوه خود را تحویل بگیرد. برای این کار می توانید لوکیشن انتخاب کنید. برای مثال اگر در پارک هستید می توانید با تعیین دقیق لوکیشن آن را تحویل بگیرید.

 

همچنین مطالعه کنید:

سامانه ملی املاک و اسکان تکمیل می شود/هوشمندسازی شناسایی خانه های خالی/اخذ ۱۵۰ میلیارد تومان مالیات از خانه‌های خالی

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز ، وی با بیان اینکه تا کنون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.