صفحه اصلی / اصناف / برندها / شرکت نایک فردا از کفش های مجهز به بند خودکار خود رونمایی می کند

خبرهای جالبی در مورد شرکت نایک منتشر شده است

شرکت نایک فردا از کفش های مجهز به بند خودکار خود رونمایی می کند

به تازگی خبرهای جالبی در مورد شرکت نایک منتشر شده که نشان می دهد که این شرکت به زودی از کفش های مجهز به بند خودکار خود رونمایی خواهد کرد.

از شرکت نایک انتظار می رود که از کفش های بسکتبال مجهز به بند خودکار در صبح روز چهارشنبه پرده برداری کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، کمی زودتر از مراسم رونمایی این کفش ها ، شرکت نایک از طریق توییتی اعلام کرده است که این امکان وجود دارد که بند کفش ها از طریق تلفن همراه به صورت اتوماتیک بسته شوند. در ویدئویی که در پست توییتری این شرکت منتشر شده نشان داده می شود که یک سری از ورزشکاران این کفش ها را امتحان می کنند و بعضی از آنها با استفاده از تلفن همراه خود بند کفش ها را می بستند.

نکات قابل توجه در تیزر این کفش ها
قبل از اینکه این ویدئو تمام شود یکی از ورزشکاران می پرسد: « من می تونم این رو به گوشیم وصل کنم؟» ، او سپس روی گوشی کلیک می کند و بعد به کفش خود خیره می شود و جمله « این واقعا خفنه » آخرین جمله ای است که قبل از پایان این تیزر شنیده می شود. ما باید این موضوع را اشاره کنیم که این محصول جدید در هیچ یک از بخش های ویدئو دیده نمی شود.رونمایی از کفش های مجهز به بند خودکار نایک

قیمت این کفش های جذاب
نکته جالب توجه این است که گفته شده این بندها به صورت خودکار بسته می شود و قابلیت اتصال به تلفن همراه را نیز دارا هستند. این خود می تواند ارتقا بی نظیری در زمینه کفش های الکترونیکی باشد. این کفش دارای دکمه روشن و خاموش هستند که روی بستن بند کفش ها به صورت اتوماتیک تاثیرگذار هستند. علاوه بر این ، قیمت این کفش ها هم گفته شده که احتمالا کمی بالا باشد و با قیمت ۷۲۰ دلار به بازار عرضه شود.

هدف اصلی شرکت نایک
به نظر می رسد که شرکت نایک تصمیم دارد تا به صنعت وسایل هوشمند وارد شود و با کیفیت ترین محصولات را به بهترین شکل ممکن ارائه کند. قطعا این کفش ها می تواند انقلابی در زمینه وسایل هوشمند باشد و نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند.

 

 

همچنین مطالعه کنید:

افزایش سهم درآمدهای پایدار به ۵۲ درصد/ ضمانت بانکی جایگزین مالیات تولیدکنندگان

به گزارش کسب و کار نیوز ، سخنگوی اقتصادی گفت: دلیل تاخیر نهایی شدن قانون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.