صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / پورعلی‌گنجی: ایرماتوف نمی‌خواست مانند ویلیامز بدنام شود
پورعلی‌گنجی: ایرماتوف نمی‌خواست مانند ویلیامز بدنام شود

پورعلی‌گنجی: ایرماتوف نمی‌خواست مانند ویلیامز بدنام شود

مدافع تیم ملی معتقد است که فرقی بین بازیکنان اصلی و ذخیره تیم ملی وجود ندارد و همه قابلیت بازی کردن به عنوان ۱۱ نفره اصلی را دارند.

مرتضی پورعلی‌گنجی

به گزارش کسب و کار نیوز، مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی که در تساوی بدون گل ایران و عراق از روی نیمکت نظاره‌گر این دیدار بود، پس از پایان بازی در این باره اظهار کرد: ما دوست داشتیم یا مساوی کنیم یا سه امتیاز را کسب کنیم تا به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم که به هدف خود نیز دست پیدا کردیم.

وی درباره اعتراضاتش به داوری از روی نیمکت توضیح داد: به نظر من داور در یکسری از صحنه‌ها عادلانه قضاوت نکرد. او پنالتی‌هایی را می‌توانست در نیمه اول برای ما بگیرد اما این کار را انجام نداد. همچنین ایرماتوف ذهنیتی از ویلیامز داشت که نمی‌خواست مانند او بدنام شود که این باعث شد کارش خراب شود.

مدافع تیم ملی درباره حریف ایران در مرحله بعد گفت: به نظر من تیم‌های سوم هر گروهی نسبت به تیم‌های اول و دوم آن گروه ضعیف‌تر هستند. امیدوارم که بتوانیم در دیدار بعدی خود هم برنده باشیم و به مراحل بالاتر صعود کنیم.

پورعلی‌گنجی درخصوص بازی نکردنش اظهار کرد: به هر حال این نظر مربی و کادر فنی است و تلاش همه بازیکنان این است که تیم ملی نتیجه بگیرد. اینکه تیم ملی به دنبال تساوی بود حرف درستی نیست و تیم ما بازیکن زیاد دارد و سایر بازیکنانی که بیشتر بازی کردند نیاز به استراحت دارند. این نشان می‌دهد که تمام بازیکنان ما پتانسیل حضور در ترکیب اصلی تیم ملی دارد و فرقی بین بازیکن ذخیره و اصلی وجود ندارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.