صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / ابراهیمی: عراق به دنبال فوتبال بازی کردن نبود
ابراهیمی: عراق به دنبال فوتبال بازی کردن نبود

ابراهیمی: عراق به دنبال فوتبال بازی کردن نبود

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر عراقی‌ها به دنبال فوتبال بازی کردن بودند، ما هم راحت‌تر می‌توانستیم بازی کنیم.

علیرضا بیرانوند

به گزارش کسب و کار نیوز، امید ابراهیمی بعد از تساوی تیم ملی ایران و عراق در جمع خبرنگاران درباره صحنه مشکوک پنالتی روی او در محوطه جریمه گفت: بازیکن عراق کاملا مرا شارژ کرد چون من به سمت دروازه می‌رفتم و اگر این کار را نمی‌کرد، موقعیت برای ما ایجاد می‌شد. فکر می‌کنم اگر جای‌گیری داور خوب بود، این صحنه را پنالتی می‌گرفت.

او درباره تغییر پست در بازی امروز توضیح داد: با صلاح‌دید آقای کی‌روش در بازی قبل در پست هافبک دفاعی بازی کردم اما امروز هافبک راست بودم و سعی داشتم وظایفی که کی‌روش به من سپرده بودم را انجام دهم.

ملی‌پوش فوتبال ایران خاطرنشان کرد:‌ هدفمان این بود که صعود کنیم. در برخی دقایق از بازی امروز، بازی گره می‌خورد و سعی می‌کردیم با بازیکنان صحبت می‌کردیم تا بتوانیم بازی کنیم. با این حال هدفمان این بود که به عنوان تیم نخست از گروه بالا برویم و برای بازی بعدی آماده شویم.

ابراهیمی همچنین گفت: عراقی‌ها به دنبال این بودند که تنش ایجاد کنند و نمی‌خواستند فوتبال بازی کنند. اگر آن‌ها به دنبال فوتبال بازی کردن بودند، ما هم راحت‌تر می‌توانستیم بازی کنیم. آن‌ها به دنبال تنش بودند. گاهی اوقات یک خطای ساده انجام می‌شد اما دو سه نفری هجوم می‌آوردند تا تمرکز بازیکنان ما را به هم بریزند. به همین دلیل نتوانستیم مثل بازی‌های قبل خوب بازی کنیم اما خدا را شکر صدرنشین شدیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.