صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مابیل: شکست مقابل اردن ما را بیدار کرد
مابیل: شکست مقابل اردن ما را بیدار کرد

مابیل: شکست مقابل اردن ما را بیدار کرد

مهاجم سودانی الاصل تیم ملی فوتبال استرالیا می‌گوید شکست این تیم برابر اردن در شروع جام ملت‌ها انگیزه‌های این تیم را بیش‌تر کرده است.

مابیل

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از AFC، تیم ملی فوتبال استرالیا بعد از شکست برابر اردن در شروع جام ملت‌ها موفق شد فلسطین و سوریه را شکست دهد و در مرحله بعد با یکی از دو تیم ازبکستان یا ژاپن روبه‌رو خواهد شد. 

آور مابیل، مهاجم سودانی الاصل تیم ملی فوتبال استرالیا که پیش‌تر در این کشور یک مهاجر بوده است با زدن دو گل دور گروهی را به پایان برد. او درباره شرایط کانگوروها در این جام گفت: شکست در بازی نخست مثل یک بیدارباش برای ما بود و توانستیم به خودمان بیاییم. آن بازی به ما نشان داد که باید بهتر شویم اگر می خواهیم در این دوره از رقابت ها به موفقیت برسیم. خوشبختانه بعد از دو برد در مرحله گروهی الان شرایط تیم بهتر شده است. حالا باید همین روند خوب را در مرحله حذفی هم حفظ کنیم و به مراحل پایانی جام برسیم.

او درباره بازی با سوریه گفت: جمعیت زیادی در ورزشگاه بود و جو خیلی خوبی در ورزشگاه حاکم بود ولی می دانستیم که برای موفقیت در این دیدار نیاز است که متمرکز باشیم و خوشبختانه همین هم شد و توانستیم به آنچه که می خواهیم برسیم. 

مابیل عنوان کرده است در صورتی که تیم ملی این کشور به دیدار نهایی جام ملت های آسیا راه یابد، مادر خود را به امارات خواهد آورد تا در ورزشگاه نظاره‌گر دیدار نهایی تیم ملی استرالیا باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.