صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / لزوم ساماندهی نحوه تفکیک و جمع‌آوری پسماند شهر تهران

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران تاکید کرد:

لزوم ساماندهی نحوه تفکیک و جمع‌آوری پسماند شهر تهران

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی مدیریت پسماند شهر تهران وهن پایتخت است گفت: باید وضعیت تفکیک و جمع‌آوری پسماند شهر تهران ساماندهی شود.

محمد سالاری عضو شورای شهر

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد سالاری در جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر تهران و در جریان ادامه بررسی برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران در فرآیند بررسی ماده ۶۰ این برنامه که مربوط به طرح جامع پسماند شهر تهران بود، گفت: اهتمام مدیریت شهری برای ساماندهی وضعیت نابسامان نحوه تفکیک، جمع‌آوری و مدیریت پسماند و زباله‌های شهر تهران از اهمیت بسزایی برخوردار است. لذا تدوین و تهیه و اجرای طرح جامع مدیریت پسماند شهر تهران باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: وضعیت فعلی مدیریت پسماند شهر تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان مورد قبول شهروندان تهرانی و شورای شهر نیست. لذا لازم است تا مدیریت شهری در دوره پنجم و شهرداری تهران در راستای اصلاح این وضعیت تصمیم اساسی و مبنایی را اتخاذ کنند.

سالاری ادامه داد: انشاء بندهای ماده ۶۰ این برنامه جای انتقاد دارد وقتی ما شهرداری را ملزم به تدوین طرح جامع توسط مشاورین ذیصلاح و مبتنی بر مطالعات امکان سنجی می‌کنیم دیگر قید اعداد و ارقام و ورود به جزئیات و تعیین تکالیف جزئی گسترده به مصلحت نیست. لذا باید اجازه دهیم که مطابق مطالعات طرح مذکور تدوین شود.

انتهای پیام

خبرنگار: سیدمیثاق اختر/دبیر خبر: منیره کربلایی

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.