صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / اشکالات فراوانی در طرح استانی شدن انتخابات وجود دارد
اشکالات فراوانی در طرح استانی شدن انتخابات وجود دارد

بازرس خانه احزاب کشور:

اشکالات فراوانی در طرح استانی شدن انتخابات وجود دارد

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی گفت: انتخابات بخشی از کارکرد احزاب است در حالی که نمایندگان مجلس در طرح استانی شدن انتخابات به هیچ عنوان نقش و ضرورت حضور احزاب را در نظر نگرفته اند.

خانه احزاب

محمدجواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی و بازرس خانه احزاب کشور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نامه وزارت کشور مبنی بر درخواست تعویق زمان جلسه مجمع عمومی خانه احزاب، اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز کار بررسی پرونده احزابی که کنگره برگزار کرده اند به دلیل عدم تعیین معاون سیاسی وزارت کشور ادامه دارد، طبعا امکان برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب نیست و باید منتظر باشیم لیست نهایی تشکلهای مورد تائید به خانه احزاب ارسال شود.

وی با اشاره به وجود اشکالات فراوان در بحث طرح استانی شدن انتخابات و رفتار عجولانه مجلس در این زمینه، گفت: انتخابات بخشی از کارکرد احزاب است در حالی که در  طرح استانی شدن انتخابات به هیچ عنوان نقش و ضرورت حضور احزاب را ندیدند.

نوری تاکید کرد: انتخابات بدون احزاب، فرمایشی خواهد بود پس باید به سمتی رویم که سهم جدی برای فعالیت احزاب در انتخابات قائل شویم تا مردم هم به سمت تحزب گرایی هدایت شوند.

وی در پایان گفت: بسیاری از احزاب با اصلاح طرح استانی شدن انتخابات و ضرورت حضور و نقش آفرینی احزاب موافقند و انتظار می رود مجلس نظرات خانه احزاب را بشنود و به آن عمل کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.