صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / کاتانچ: قبل از ایران باید یمن را ببریم/ نیمکت نشینی طارق اشتباه بود
کاتانچ: قبل از ایران باید یمن را ببریم/ نیمکت نشینی طارق اشتباه بود

کاتانچ: قبل از ایران باید یمن را ببریم/ نیمکت نشینی طارق اشتباه بود

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق از کسب پیروزی برابر ویتنام خوشحال است. او اعتراف کرد که نیمکت نشینی طارق اشتباه بود.

کاتانیچ

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم ملی فوتبال عراق در دیدار نخست خود برابر ویتنام توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد تا گام نخست را محکم بردارد.

سریچکو کاتانچ سرمربی اسلونیایی عراق بعد از بازی گفت: چنان که پیش از این هم گفتم بازی راحتی برابر ویتنام نداشتیم. ویتنام سرعتی نشان داد و خوب ظاهر شد اما مهم این بود که توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. اشتباهاتی در این دیدار داشتیم که باید در دیدارهای بعدی برطرف کنیم. خوشحالم که توانستیم پیروزی در این دیدار را به دست آوریم.

او ادامه داد: در نیمه نخست عملکرد ضعیفی از خود نشان دادیم. در کارهای دفاعی خوب نبودیم و باید بهتر از این ظاهر شویم. از بازی خوب ویتنام شگفت زده نشدم. به حریف احترام گذاشتیم و خوشحالم که سه امتیاز را کسب کردیم. به تیم ویتنام به خاطر بازی خوبی به نمایش گذاشتند تبریک می‌گویم. نمی‌توانم بگویم که در نیمه دوم خوش شانس بودیم اما می‌توان گفت که خوش شانس‌تر از حریف بودیم. برای پیروز شدن به شانس هم نیاز است.

سرمربی عراق درباره دیدار برابر ایران گفت: قبل از دیدار برابر ایران باید یمن را شکست دهیم. فعلا به دیدار برابر یمن فکر می‌کنیم.

او در پایان درباره طارق همام، بازیکن استقلال که در این دیدار موفق به گلزنی شد، گفت: باید اعتراف کنم که او باید در ترکیب اصلی به میدان می‌رفت و نیمکت نشینی او اشتباه بود. طارق بازیکنی است که می‌تواند به سرعت حرکت کند و تیم را به سمت پیروزی سوق دهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.