صفحه اصلی / سرخط خبرها / معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ابتکار سایپا در نمایشگاه تمجید کرد

به واسطه مشارکت دادن شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ابتکار سایپا در نمایشگاه تمجید کرد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اقدام گروه سایپا در مشارکت دادن شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه خودروی تهران را ارزشمند دانست.

محسن صالحی‌نیا که در نخستین روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خودرو در تهران از غرفه گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی را که با ابتکار گروه خودروسازی سایپا صورت گرفته، حرکتی مفید در جهت ارتقای مهارت تولیدکنندگان ایرانی دانست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، وی افزود: باتوجه به این‌که هدف از برگزاری این نمایشگاه، ایجاد شرایط مناسب جهت تولید قطعات خودرویی در ایران و مقابله با تحریم‌ها است، اقدام سایپا جهت ایجاد فرصت حضور شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند در دستیابی به این هدف، کمک شایانی کند.

گفتنی است تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی برای نخستین‌بار، آخرین محصولات و قطعات پیشرفته خودرویی را که در ایران طراحی شده‌اند، در غرفه گروه سایپا به نمایش درآورده‌اند.

گروه خودروسازی سایپا در سایه این حرکت مبتکرانه قصد دارد زمینه گسترش ارتباط میان تولیدکنندگان و قطعه‌سازان را با شرکت‌های ایرانی علاقه‌مند به فعالیت در این صنعت فراهم کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.