صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / عضو هیات مدیره بانک ملّی ایران خواستار ارائه خدمات بهینه به مشتریان شد

روابط عمومی بانک ملّی ایران:

عضو هیات مدیره بانک ملّی ایران خواستار ارائه خدمات بهینه به مشتریان شد

ناصر شاهباز عضو هیات مدیره و معاون مالی بانک ملی ایران، ضمن حضور در شعبه فردوسی بانک وضعیت موجود منابع و مصارف شعبه را بررسی کرد و در ادامه از مسئولان شعبه خواستار ارائه خدمات بهینه به مشتریان شد.

ناصر شاهباز در بازدید از این شعبه در دوایر مختلف حضور یافت و مسائل، وضعیت و عملکرد خدمات نوین شعبه را نیز بررسی و راهکارهای لازم را ارائه و همچنین از عملکرد و اقدامات مهم و مطلوب شعبه در زمینه جذب منابع، تقدیر کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملّی ایران، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر ارائه تسهیلات ارزی و ریالی، گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی و انواع خدمات بانکداری به واحد های صنعتی و تولیدی بزرگ در شعبه، خواستار حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط شد .

وی در این بازدید گفت: توجه به پرداخت تسهیلات در شعب بانک، زمینه ارتقای خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان را افزایش می دهد و می‌تواند ابزاری برای تعامل، جذب مشتریان و یک فرصت جهت سودآوری بیشتر باشد.

شاهباز در ادامه با اشاره به اهمیت رضایت مشتریان در واحدهای بانک بر توجه به سودآوری به عنوان یکی از مهم ترین سیاست های مالی تاکید کرد.

عبداله جلالی رئیس شعبه فردوسی نیز در این دیدار، گزارشی از عملکرد شعبه ارائه کرد.

همچنین مطالعه کنید:

تجارت الکترونیکی در بازارهای سنتی افزایش یافت/ادامه رشد شتابان تجارت الکترونیکی

شایلی قرائی به گزارش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، «امین کلاهدوزان» در نخستین جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.