صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / اعتبار تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد در لایحه بودجه ۹۸
اعتبار تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد در لایحه بودجه ۹۸

اعتبار تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد در لایحه بودجه ۹۸

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به تخصیص ١۴٠٠ میلیارد تومان برای تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد در لایحه بودجه ٩٨ گفت: با افزایش سقف وام مددجویان از ٢٠ میلیون به ۵٠ میلیون تومان، برای پرداخت ٧ هزار وام به ٣۵٠٠ میلیارد تومان نیاز داریم که این رقم در لایحه بودجه سال آینده در نظر گرفته نشده است.

اشتغالزایی

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الله عبدالملکی در نشست کمیته امداد با اشاره به اینکه محرومیت زدایی مهمترین محور ایجاد کسب درآمد برای مددجویان است افزود: البته برای نیازمندان حاد به کمک‌های نقدی و کمک معیشتی نیاز داریم اما مهمترین برنامه کمیته امداد برای رفع محرومیت توجه به اشتغال مددجویان است.

وی با بیان اینکه از بدو تأسیس کمیته امداد تا پایان سال ۹۶، ١ میلیون و ۵٠٠ هزار طرح اقتصادی از سوی کمیته امداد اجرایی شده است اظهار کرد: به همین تعداد فرصت شغلی در کمیته امداد ایجاد شده است و ۷۰۰ هزار نفر به خودکفایی رسیده‌اند.

عبدالملکی با بیان اینکه این عدد سرمایه گذاری شده برای خودکفایی ۷۰۰ هزار نفر حدود ۷ هزار میلیارد تومان بوده است تصریح کرد: با خودکفایی این ۷۰۰ هزار خانواده سالانه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در هزینه‌های کمیته امداد نیز صرفه جویی شده است.

ادامه دارد

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.