صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / اعلام آمادگی سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در کشتارگاه صنعتی زیان‌ده بجنورد
اعلام آمادگی سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در کشتارگاه صنعتی زیان‌ده بجنورد

اعلام آمادگی سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در کشتارگاه صنعتی زیان‌ده بجنورد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان‌شمالی از اعلام آمادگی سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در کشتارگاه ضررده این استان خبر داد.

کشتارگاه

«مجید پورعیسی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: کشتارگاه صنعتی دام خراسان‌شمالی هم‌اکنون زیان بوده و وبال گردن استان است.

وی با اشاره به حضور سرمایه‌گذاری برای امر سرمایه‌گذاری در این استان ادامه داد: در صورت برنده شدن این سرمایه‌گذار در مزایده، با برنامه‌های ارائه شده از سوی وی در این کشتارگاه تحولاتی ایجاد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان‌شمالی اظهار کرد: طبق برنامه‌های ارائه شده از سوی سرمایه‌گذار مذکور، بخش بسته‌بندی گوشت راه‌اندازی خواهد شد و گوشت به‌صورت بسته‌بندی به دست مردم خواهد رسید.

این مقام مسئول تصریح کرد: علاوه‌بر آن، قرار بر این است تا این سرمایه‌گذار تدابیری را اجرایی کند تا گوشت با قیمت کمتری نسبت به حال حاضر به دست مردم برسد.

تنها کشتارگاه صنعتی خراسان‌شمالی در بجنورد در سال ۸۸ پس از گذشت سال‌ها به بهره‌برداری رسید، اما در ابتدای امر هیچ کسی مسئولیت این واحد را به علت این‌که قسمت‌هایی از آن تکمیل نشده بود قبول نمی‌کرد.

کشتارگاه صنعتی بجنورد هم‌چنان از ناقص بودن برخی بخش‌ها رنج می‌برد و به‌علت تکمیل نبودن آن بخش‌ها، سوددهی ندارد اما مدتی است که مشکل دیگری نیز گریبانگیر این واحد تولیدی شده است و آن حقوق و بیمه کارگران این واحد تولیدی است.

علاوه‌بر آن در گذشته وجود ۱۵ ایراد در این کشتارگاه مطرح شده است که برطرف کردن این مشکلات نیازمند اختصاص یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

روزانه حدود ۱۲۰ رأس دام سبک و ۱۲ رأس دام سنگین در این کشتارگاه کشتار می‌شود این در حالی است که ظرفیت کشتارگاه کشتار ۵۰۰ رأس دام سبک و ۵۰ رأس دام سنگین در روز است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.