در چهارمین دوره جشنواره تبلیغات ایران که در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما و با شعار خلاقیت، اثر بخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری برگزار شد، از بین ۳۵۰ اثر و فعالیتهای تبلیغاتی سازمانها، شرکت ها و نهادها مختلف، بانک مهر اقتصاد در حوزه مسئولیت های اجتماعی، پیرامون جنگلکاری ۱۸۰ هکتاری در منطقه کانونی ریزگردها در استان خوزستان، تندیس زرین دریافت کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد،بر اساس این گزارش، برترین آثار تبلیغاتی کشور در حوزههایی مانند برنامههای یکپارچه و جامع تبلیغاتی، بخش ویژه، تبلیغات چاپی و معماری تبلیغاتی، مطالعات و تحقیقات مرتبط با تبلیغات، طراحی برند و برندینگ، تبلیغات دیجیتال، فعالیتهای ترویجی روابط عمومی، تبلیغات دیداری و شنیداری، تبلیغات محیطی، تبلیغات مستقیم و حمایتی و ترویج فروش، مسولیت اجتماعی و شبکههای اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و ۴۵ اثر برگزیده در هر حوزه انتخاب و معرفی شدند.
گفتنی است این جشنواره با سخنرانی محمد سلطانیفر معاون مطبوعاتی و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمود دهقان رئیس انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی همراه بود، همچنین دو کارگاه آموزشی تحت عنوان تولید محتوای پیامهای تبلیغاتی، تبلیغات دیجیتال و هوشمند نیز در حاشیه این جشنواره تشکیل شد.