صفحه اصلی / اقتصادی / اقتصاد کلان / افت قابل توجه تولید چرم در کشور
افت قابل توجه تولید چرم در کشور

شیرین رشیدی تولید کننده چرم دست دوز در گفتگو با «کسب و کار»

افت قابل توجه تولید چرم در کشور

به گفته تولید کنندگان چرم دست دوز، تولید چرم در کشور افت قابل توجهی داشته و با این حساب باید منتظر آن بود که رکود بازار، عمیق تر هم بشود.

به گزارش کسب و کار نیوز، به گفته تولید کنندگان چرم دست دوز، تولید چرم در کشور افت قابل توجهی داشته و با این حساب باید منتظر آن بود که رکود بازار، عمیق تر هم بشود.

شیرین رشیدی تولید کننده چرم دست دوز در حاشیه نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار تهران که در تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ دی ماه ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، به کسب و کار گفت: مواد اولیه مورد نیاز برای تولید چرم به شدت بالا رفته در حالی که بسیاری از این مواد در داخل تهیه می‌شود. این امر قیمت تمام شده تولید چرم را بالا برده و به تبع تولید کننده مثل سابق دیگر قادر به تولید بیشتر نیست.
وی با اشاره به افت قابل توجه تولید چرم در کشور، توضیح داد: بخشی از مواد مورد نیاز برای تولید، البته از خارج وارد می شود و گرانی آن تحت تاثیر افزایش نرخ دلار است اما بخشی هم که داخلی است تحت تاثیر افزایش هزینه‌‌های جانبی رشدی قابل توجه را تجربه کرده است.
این تولید کننده چرم دست دوز با بیان اینکه رکود بازار چرم عمیق تر می‌شود، ادامه داد: با وجود شرایطی که در بازار حاکم شده، مردم دیگر رغبتی به خرید کفش چرم ندارند و هرچند پیش از این هم در صنعت کفش رکود وجود داشته اما با وجود استقبال کمی که در حال حاضر از این محصول می‌شود، این رکود عمیق تر هم می‎‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.