صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / معرفی بیش از ۹۰ طرح کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری به بانک های عامل

رئیس گروه مشارکت‌های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان خبر داد

معرفی بیش از ۹۰ طرح کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری به بانک های عامل

رئیس گروه مشارکت‌های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان از معرفی ۹۸ طرح کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری به بانک‌های عامل خبر داد و گفت: از این تعداد، متقاضیان ۱۲ طرح تسهیلات دریافت کردند

بهرامی اظهار داشت: برای انجام طرح‌های کارآفرینی و خلاق در چهارمحال و بختیاری بابت توسعه اشتغال و کارآفرینی مقرر شد صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت طی سال جاری به ترتیب ۵۴۰ میلیون تومان و ۳ میلیارد تومان تسهیلات اعطا کنند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرانیان موفق، وی افزود: از ابتدای سال ۸۲ طرح کارآفرینی به بانک رسالت معرفی که تا کنون ۸ نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند و همچنین ۱۶ طرح به صندوق کارآفرینی امید معرفی و ۴ نفر موفق به دریافت تسهیلات از این صندوق شدند.
رئیس گروه مشارکت‌های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: این طرح های کارآفرینی در زمینه‌های صنایع دستی و گردشگری و بوم گردی، صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی، گلخانه‌های کوچک، کفش و پوشاک و مصنوعات چرمی، صنایع خلاق همچون بازاریابی و طرح‌های دانش بنیان… ن. هستند.
وی یادآور شد: همواره برای سهولت دریافت تسهیلات اشتغالزایی جوانان، کارگروه‌هایی میان دستگاه‌های صادر کننده مجوز این تسهیلات برگزار می‌شود تا دستگاه‌های اجرایی با انعطاف و تعامل بیش تر زمینه حرکت بهتر در مسیر توسعه اشتغالزایی در سطح استان را فراهم نمایند.
بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و توسعه صنایع و اجرای این طرح‌های کارآفرینی نرخ بیکاری کاهش می‌یابد.

 

 

 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.