صفحه اصلی / اسلایدر / اقبال مردم به سایت های تخفیف گروهی
اقبال  مردم   به  سایت های تخفیف گروهی

با کاهش قدرت خرید، مردم به دنبال کالاها و خدمات ارزن تر هستند

اقبال مردم به سایت های تخفیف گروهی

در سال های اخیر شاهد کاهش قدرت خرید مردم هستیم و رکود بازارها نیز تاییدی برای این گفته هاست. در سال جاری نیز آنقدر مشکلات پشت سر هم وجود داشته اند که هیچ کدام از صنایع، بازارها، کالاها و خدمات از تاثیرات آن در امان نماندند.

گروه بازار فناوری اطلاعات

به گزارش کسب و کار نیوز، در این بین مردم برای تامین نیازهای خود به دنبال کالاها و خدمات ارزان تر هستند تا بتوانند در این اوضاع برای دخل و خرج خود برنامه ریزی کنند بنابراین به سمت خریدهای تخفیف دار و ارزان تر کشش پیدا کردند. سایت های ارایه خدمات تخفیف دار در این اوضاع توانسته ند جوابگوی نیاز این افراد باشند. در سایت‌هایی که برای مشتریان تخفیف درنظر گرفته می‌شود، هر خدمات و کالایی که فکرش را بکنید ‏را می‌توانید پیدا کنید. خدمات پزشکی، آرایشی، بهداشتی، تفریحی و ورزشی، آموزشی و موارد دیگر از ‏جمله چیزهایی هستند که می‌توان آنها را در سایت‌های تخفیف‌دار معتبر جستجو کرد.
به هر ترتیب یکی از جذاب ترین روش های تبلیغات در بازار کسب و کار از دوره آغاز تا کنون، ارایه تخفیف بر روی محصول آن کسب و کار بوده که با وجود اینترنت در دنیای امروزی این امر به صورت نوین و با شیوه ای متفاوت پیاده سازی گردیده که در ایران با نام تخفیف گروهی شناخته شده است . در این سیستم هم خریداران می توانند با هزینه کمتر با محصول جدیدی آشنا شوند و سود ببرند، و هم فروشندگان با استفاده از این سیستم نوین و جدید تبلیغاتی رونق خاصی برای کسب و کارهای خود به وجود آورند.
در حقیقت کاربران به راحتی تنها با یک کلیک صاحب کالای مورد نظر با تخفیف و قیمتی کمتر از بازار می شوند و این مزیت در تکرار خرید آنها از سایت های تخفیف گروهی بسیار کارا و موثر است. ایده اصلی این کار از زمانی شروع شد که ارائه دهندگان کالا یا خدمات به ازای تعداد خرید مشخصی مبلغی به عنوان تخفیف به مشتریان گروهی شان می دادند که این امر موجب رشد سریع و استقبالی چشمگیر از این تخفیف و امتیاز ویژه می شد. درحقیقت شرکت های واسطی بین خریدار و فروشنده بودند که سود قابل توجهی متوجه آنها بود. بر همین اساس شیوه نوینی از بازاریابی شکل گرفت که شرکت های بازاریابی با جذب مشتریان به سمت سایت های تخفیف گروهی باعث شدند سود تخفیف مستقیما به مشتری برسد. این روزها وب‌سایتهای خرید گروهی بسیار پر تعداد شدند و در کشورهای گوناگون دنیا مورد توجه قرار گرفتند. این وب‌سایت‌ها اجناس و خدمات مختلف و متنوعی را برای فروش عرضه می‌کنند. وب‌ سایتهای خرید گروهی معمولاً به خریداران این امکان را می‌دهند تا با اشتراک‌گذاری پیشنهادهای موجود در وب‌ سایت در شبکه‌های اجتماعی دیگران را هم از این پیشنهادها با خبر کنند.

میزان استفاده از خدمات و کالاهای تخفیف دار رشد چشمگری داشته است
مجتبی الهی، کارشناس فناوری اطلاعات
در ماه های اخیر و با التهاباتی که در بازار به دلایل مختلف داشته ایم تمایل مردم برای استفاده از سایت های تخفیف و خدمات آنها افزایش یافته است. با بررسی آمارهای منتشر شده در شش ماهه نخست سال جاری و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته مشخص می شود که میزان استفاده از خدمات و کالاهای تخفیف دار رشد چشمگری داشته است.
امروز با کاهش قدرت خرید مردم اقبال سایت های تخفیف گروهی افزایش پیدا کرده و به طور کلی مردم به دنبال خدمات ارزان قیمت تر هستند. خوشبختانه نمونه های موفقی در کشور در این رابطه فعالیت می کنند و موارد بی شماری از انواع خدمات و کالاها را برای کاربران ارایه داده اند بنابراین امروز با مشکلاتی که ناشی از گرانی ارز، وضعیت نامناسب اقتصادی و گرانی ها در بازار وجود دارد مردم می توانند از خدمات ارزان تری بهره مند شوند. در این سایت ها و تخفیف های گروهی انواع کالاها و خدمات ارایه شده و قیمت های مناسبی هم ارایه کرده اند. خوشبختانه ارایه تخفیف ها به خانواده ها و افراد کمک می‌کند تا بتوانند کالاها و خدمات تفریحی مورد نیاز ‏خود را با قیمت‌های پایین‌تر و ارزان تری دریافت و بخشی از آن هزینه را پس‌انداز کنند. به طور کلی و جدای از مشکلات گرانی همه ما برای تهیه مایحتاج زندگی روزمره خود، نیاز به خرید اقلام مورد نظرمان داریم و چه بهتر اینکه خرید تخفیف دار و با کیفیتی داشته باشیم. از این رو، بیشتر مردم دنبال مکان هایی هستند که کالاها و خدمات مورد نیازشان را با قیمت کمتری به فروش می رساند.

همچنین مطالعه کنید:

بانک جهانی: فقر مطلق در ایران کاهش یافت

به گزارش کسب و کار نیوز ، جدیدترین آمار منتشرشده از سوی بانک جهانی نشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.