صفحه اصلی / استان ها / همدان / ۳ مصدوم حاصل انفجار کارگاه شارژ کپسول
۳ مصدوم حاصل انفجار کارگاه شارژ کپسول

۳ مصدوم حاصل انفجار کارگاه شارژ کپسول

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: انفجار کارگاه غیرمجاز شارژ کپسول ال.پی.جی در همدان سه مجروح برجای گذاشت.

انفجار مرکز شارژ کپسول

محمدرضا بیاناتی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۲:۱۹ ظهر دیروز گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی مهیب در کارگاه شارژ کپسول ال.پی.جی در حصار مطهری همدان دریافت شد و بلافاصله پس از دریافت این گزارش نیروهای عمیلیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی در کمتر از چهار دقیقه به محل آتش‌سوزی رسیدند، افزود: به علت گستردگی آتش‌سوزی ۷ اکیپ عملیاتی از چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شده و عملیات اطفاءحریق را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات ۳۰ کپسول ۶۰ کیلویی ال.پی.جی توسط آتش‌نشانان اطفاء شد، عنوان کرد: سه نفر غیرآتش‌نشان در این حادثه مصدوم شده و یک خودروی پراید که در حال سوخت‌گیری بوده نیز دچار سوختگی ۷۰ درصدی شده است.

مدیرعامل سازمان‌آتش‌نشانی همدان با تأکید بر اینکه چنین کارگاه‌هایی باید به دور از اماکن مسکونی و تجاری فعالیت کنند، گفت: هیچ‌یک از این کارگاه‌ها استانداردسازی نشده و مسئولان هم نسبت به جمع‌آوری آنها بی‌توجه هستند به طوریکه از دو سال گذشته تا کنون چندین بار به دستگاه‌های مسئول نسبت به خطرآفرینی این کارگاه غیرمجاز هشدار داده بودیم.

گفتنی است؛ یک سال پیش نیز یک مرکز شارژ کپسول‌های ال.پی.جی روبروی باغ بهشت همدان منفجر شد و سه مصدوم برجای گذاشت و علاوه بر آن ۲ نفر از آتش‌نشانان به علت استنشاق گاز در محل، مصدومیت مختصری دیدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.