صفحه اصلی / سرخط خبرها / واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد در صحن مجلس بررسی می‌شود
واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد در صحن مجلس بررسی می‌شود

عضو فراکسیون امید مجلس:

واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد در صحن مجلس بررسی می‌شود

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مجلس گفت: واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد.

مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران، در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹دی) قوه مقننه، در تذکری خطاب به رئیس مجلس گفت: شما امروز موضوع حادثه برای دانشجویان دانشگاه واحد علوم و تحقیقات را به کمیسیون آموزش ارجاع دادید.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، وی با بیان اینکه این موضوع باید در جلسه علنی یا غیرعلنی بررسی می‌شد، ادامه داد: مردم سؤال می‌کنند که مجلس برای یک نماینده جلسه‌ای ویژه تشکیل داد، برای ۱۰ جانباخته دانشگاه آزاد جا دارد مسئولان به مجلس دعوت شوند و پاسخگو باشند.

عضو فراکسیون امید مجلس افزود: گفته می‌شود عده‌ای ضد انقلاب ترمز اتوبوس را بریدند، این حرف عجیب و غریب است.

** واژگونی اتوبوس علوم و تحقیقات در صحن مجلس بررسی می‌شود

علی لاریجانی، رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده،گفت: برای یک نماینده جلسه‌ ویژه‌ای نداشتیم، قبل از جلسه علنی، برخی نمایندگان درباره یک نماینده صحبت کردند. نباید این موضوع در فضای مجازی مطرح می‌شد.

وی اظهار داشت: هیئت نظارت هم در حال بررسی این موضوع است و نظرش را اعلام می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی حادثه جان باختن دانشجویان واحد علوم و تحقیقات را حادثه‌ای مهم خواند و گفت: این حادثه بر روان جامعه تأثیرگذار بود.

لاریجانی خاطرنشان کرد: بنده نیز گفتم کمیسیون آموزش این موضوع را بررسی کند و قوه قضائیه نیز اطلاعات میدانی بگیرد تا بر اساس آن، موضوع در صحن علنی مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.