صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / معرفی تیم‌های گروه B جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹/ مدافع قهرمانی به دنبال تکرار جام
معرفی تیم‌های گروه B جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹/ مدافع قهرمانی به دنبال تکرار جام

معرفی تیم‌های گروه B جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹/ مدافع قهرمانی به دنبال تکرار جام

مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا در مرحله گروهی با سه تیم از غرب آسیا دیدار خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال استرالیا

به گزارش کسب و کار نیوز، جام ملت‌های آسیا از اواسط دی ما با حضور ۲۴ تیم برتر قاره کهن در امارات آغاز می‌شود و استرالیا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی پای به این رقابت‌ها خواهد گذاشت.

* استرالیا

مدافع عنوان قهرمانی بعد از جام جهانی روسیه با خداحافظی تیم کیهیل و مید یدیناک از تیم ملی روبرو شد. دو بازیکنی که ستون استرالیا در سال‌های پیش بودند و الان گراهام آرنولد سرمربی استرالیا کار سختی برای پر کردن جای خالی این دو خواهد داشت. همچنین دانیل ارزانی بازیکن ایرانی – استرالیایی نیز مصدوم شد و جام ملت‌های آسیا را از دست داده است. البته رابی کروز و متئو لکی دو بازیکن خوب استرالیا پیش بینی می‌شود در این دوره بدرخشند. این چهارمین حضور استرالیا در جام ملت‌های آسیا است که قبلا در جام اقیانوسیه بازی می‌کرد ولی بعد از حضور در کنفدراسیون فوتبال آسیا، پای ثابت این رقابت‌ها شده و حتی یک قهرمانی را در دوره قبل به دست آورد.

* سوریه

سوریه را می‌توان شگفتی‌ساز فوتبال آسیا در چند سال اخیر دانست. سوری‌ها می‌توانستند استرالیا را در انتخابی جام جهانی کنار بزنند و به رویا پردازی حضور در جام جهانی ادامه دهند. این تیم با حضور بازیکنانی چون عمر خربین و عمر سومه تیمی قابل احترام در قاره آسیاست و در دو بازی انتخابی جام جهانی روسیه برابر ایران شکست نخورد. این تیم ششمین حضور خود را در جام ملت‌ها تجربه خواهد کرد و در هر پنج دوره قبلی در مرحله گروهی حذف شده است. 

* فلسطین

فلسطین دومین حضور خودش را در جام ملت‌های آسیا تجربه خواهد کرد. این تیم در دوره قبلی رقابت‌ها در سال ۲۰۱۵ نیز حاضر بودند که بدون کسب امتیاز در مرحله گروهی حذف شدند. نورالدین علی الجزایری هدایت تیم ملی فلسطین را در جام ملت‌های آسیا عهده دار خواهد بود. چند بازیکن این تیم در لیگ‌های یونان، سوئد، آمریکا، شیلی و آرژانتین بازی می‌کنند که به نظر جزو بهترین بازیکنان فلسطینی در جام ملت‌های آسیا باشند.  

* اردن

اردن با هدایت ویتال بورکلمانس بلژیکی در این دوره به دنبال صعود از گروه خواهد بود. اردن اردوهای بلندمدت و خوبی در راه جام ملت‌های آسیا داشته است. اردن برای چهارمین بار در جام ملت‌های آسیا حاضر خواهند بود. این تیم دو بار در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۱۱ توانست به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا راه یابد که بهترین نتیجه اردنی‌ها در این رقابت‌ها محسوب می‌شود. عامر شافی دروازه‌بان ۳۶ ساله اردنی که ماه پیش توانست با ضربه از راه دور دروازه هند را باز کند با ۱۳۶ بازی ملی رکورددار بازی ملی در اردن است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.