صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / مراسم گرامیداشت ۹ دی در تهران و سراسر کشور برگزار شد+ قطعنامه پایانی
مراسم گرامیداشت ۹ دی در تهران و سراسر کشور برگزار شد+ قطعنامه پایانی

مراسم گرامیداشت ۹ دی در تهران و سراسر کشور برگزار شد+ قطعنامه پایانی

مراسم گرامیداشت روز ۹ دی با حضور جمعی از مردم و مسئولان کشوری و لشکری در میدان امام حسین (ع) تهران از سوی شورای همـاهـنگی تبـلیـغات اسـلامی برگزار شد.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، حاضران در این مراسم پلاکاردها و دست نوشته‌هایی در دست داشتند که روی آن‌ها عباراتی از جمله «لبیک یا خامنه‌ای»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و  «مرگ بر انگلیس» نوشته شده بود.

در این مراسم، سردا پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران طی سخنانی ۹ دی را یکی از یوم‌الله‌های جمهوری اسلامی اسران برشمرد و گفت: در تاریخ هر ملت و کشوری شعائر و روزهایی وجود دارد که در آن روزها ملت‌ها در اوج شکوه و عظمت خود تاریخی جدید می‌سازند؛ یوم الله جاودانه است و ملت ایران در طول ۴۰ سال عمر شکوهمند خود بارها خالق روزهای الهی بوده است.

بعد از پایان سخنرانی جانشین فرمانده سپاه، حاضران در میدان امام حسین(ع) با سر دادن شعارهایی از جمله «مرگ بر فتنه‌گر»٬ «مرگ بر آمریگا»، «مرگ بر اسرائیل» و «لبیک یا خامنه‌ای»، به سمت میدان شهدا راهپیمایی کردند. همزمان با این مراسم، در شهرهای دیگر کشور نیز مراسم‌هایی به مناسبت گرامیداشت ۹ دی برگزار شد.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری یوم الله نهم دی قرائت شد. در این بیانیه آمده است:

«یوم‌الله ماندگار نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی و تجلی وحدت عاشورایی ایران اسلامی حول محور ولایت ونماد ولایتمداری است که بادست قدرت الهی و عینیت بخشیدن به تکلیف گرایی و عمل به هنگام برگرفته از دیانت، بصیرت و دشمن شناسی امت، حماسه‌ای بی‌بدیل خلق و با حضور خودجوش مردم در صحنه و شرکت در عظیم‌ترین راهپیمایی تاریخ، فتنه رذیلانه آمریکایی- صهیونیستی را در هم پچید اینک در نهمین سالگرد این حماسه ماندگار و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حمد و سپاس پروردگار منان و با بانگ رسا و دشمن شکن «الله‌اکبر – خامنه‌ای رهبر» اعلام می‌داریم:

۱-ولایتمداری، بصیرت و استقامت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و حراست از نعمت بی‌بدیل الهی و ولایت فقیه این رکن رکین نظام اسلامی را وظیفه شرعی و ضامن ثبات و امنیت کشور و مهار فتنه‌ها دانست و آمادگی تا پای جان برای اطاعت محض و بی‌چون و چرا از فرامین و رهنمودهای حیات بخش مقتدای عظیم‌الشان امت اسلامی و رهبر عزیزتر از جان مان را اعلام می‌نماییم.

۲-فتنه آمریکایی- صهیونیستی سال ۸۸ کودتای بین‌المللی با الگوی اهریمنی انقلاب رنگین و جنگ نرم برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بودکه با دست قدرت الهی، هدایت‌های حکیمانه امام المسلمین، بصیرت، دشمن‌شناسی و عمل به هنگام مردم متدین و سلحشور با شکست مواجه شد لکن همنوایی سران داخلی فتنه با دشمنان خارجی، گناه بس عظیم و نابخشودنی است که هر گونه تلاش مذبوحانه‌ای برای تطهیر جرم و جنایت غیرقابل عفو و بخشش آنها را شدیدا محکوم می‌نماییم.

۳- با تشدید سیاست‌های خصمانه نظام سلطه و تلاش مذبوحانه معاندین برای التهاب آفرینی و کاهش امید و اعتماد مردم به نظام اسلام از طریق جنگ روانی و اقتصادی، لازمه نصرت و استیلا بر تنگناهای کنونی را هوشیاری و استقامت همگان- جامه عمل پوشاندن بر اقتصاد مقاومتی درون‌زا و اقدامات عملی مسولین با تلاش حداکثری برای تحقق مطالبات به حق مردم و برخورد جدی با پدیده شوم گرانی و تورم بی‌سابقه ماه‌های اخیر می‌دانیم.

۴-اهتمام مجدانه مسئولین در صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و پایبندی به استقلال همه جانبه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی و حساست توام با حفظ روحیه انقلابی در برابر دشمنان عنود خاصه شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار با استعانت از ذات قدس احدیت جل و علا و اتکا به توانمندی‌های داخلی و دل نبستن به بیگانگان را جهاد کبیر و لازمه غلبه بر کارزار ددمنشانه استکبار جهانی و عبور عزتمندانه از فتنه جاری می‌دانیم.

۵-با آگاهی از توطئه‌های استکبار جهانی، مراقبت مسئولان کشور و رصد هوشمندانه تحرکات به منظور به شکست انجامیدن جنگ ترکیبی تحمیلی آمریکای سلطه‌جو، عملیات روانی ضد انقلاب و رسانه‌های وابسته در راستای شبهه‌افکنی، سیاه‌نمایی، آشوب و القار ناکارآمدی نظام دینی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سال ۱۳۹۸ اقدامات روشنگرانه همراه با تبیین دستاوردهای گران‌سنگ نظام اسلامی را خواهانیم.»

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.