صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / تکمیل فاز نخست پایانه صادرات گل و گیاه اسلامشهر تا پایان سال آینده
تکمیل فاز نخست پایانه صادرات گل و گیاه اسلامشهر تا پایان سال آینده

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران خبر داد

تکمیل فاز نخست پایانه صادرات گل و گیاه اسلامشهر تا پایان سال آینده

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از تکمیل فاز نخست پایانه صادرات گل و گیاه اسلامشهر تا پایان سال آینده خبر داد.

نعمت‌الله ترکی، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، نعمت‌الله ترکی در جلسه اقتصاد مقاومتی که امروز (یک‌شنبه) در محل استانداری تهران برگزار شد، گفت: بر اساس تفاهمنامه‌ای که میان وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت کار و رفاه اجتماعی منعقد شده است، باید حدود ۳۳۰۰ میلیارد تومان در قالب اقتصاد مقاومتی به اشتغال‌زایی اختصاص پیدا کند.

وی افزود: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی از سال ۱۳۹۴ برای نخستین‌بار پایانه صادرات گل و گیاه را که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون شاخه گل بریده در آن تولید می‌شود، در استان تهران راه‌اندازی کردیم. فاز اول پایانه صادرات گل و گیاه در شهرستان اسلامشهر راه‌اندازی شد و تا پایان سال آینده به طور اصولی تکمیل خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران ادامه داد: در جلسه امروز مصوب شد که مسئولان ذی‌ربط برای احداث پایانه صادراتی محصولات کشاورزی پیگیری‌های لازم را در کمترین زمان ممکن انجام دهند و با توجه به ظرفیت‌های تولید در شهرستان‌های جنوبی استان تهران جانمایی این پایانه انجام شود.

ترکی تأکید کرد: در بخش میراث فرهنگی و گردشگری در گذشته حدود ۳۰ نقطه در استان تهران جانمایی شده بود که هفت مورد آن در حوزه شمیرانات بود. با بررسی‌های صورت گرفته سه پروژه در زمینه گردشگری و توسعه روستایی در قالب بوم‌گردی تعریف شده است که می‌تواند زمینه توسعه روستایی را فراهم کند.

وی ادامه داد: در حوزه گردشگری و تفریحی می‌توان در قالب ورزش جوانان با توجه به ظرفیت موجود در شمیرانات و پیست‌های اسکی و مجموعه‌های ورزشی واقع در این منطقه اقدامات مناسبی را انجام داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.