صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / تا آخرین قطره‌ی خونمان حامی ولایت خواهیم ماند‌
تا آخرین قطره‌ی خونمان حامی ولایت خواهیم ماند‌

سید احمد خاتمی:

تا آخرین قطره‌ی خونمان حامی ولایت خواهیم ماند‌

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: معنای شعار "ما اهل کوفه نیستیم/علی تنها بماند" این‌ است که تا آخرین قطره‌ی خونمان حامی ولایت خواهیم ماند.

نشست خبری آیت‌الله سیداحمد خاتمی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید احمد خاتمی در مراسم گرامیداشت  9دی در مدرسه‌ فیضیه قم، با بی‌نظیر خواندن حضور مردم و تجلیل از آن‌ها، گفت: صریحا و بدون هیچ مبالغه‌ای می‌گویم کیفی‌ترین مجالس امروز در مدرسه‌ی فیضیه برپاست و یادآور حضور و سخنرانی‌های جانانه‌ی امام(ره) در این مدرسه است.

وی با اشاره به “حماسه” خواندن این روز توسط رهبری، ۹دی را دارای ۵ ویژگی مهم دانست و افزود: اولین ویژگی این حماسه‌ “بیعت با ولایت” است؛ و نشانه آن سردادن شعار “ما اهل کوفه نیستیم/علی تنها بماند” توسط مردم است و معنای آن ای‌ است که تا آخرین قطره‌ی خونمان حامی ولایت خواهیم ماند.

عضو هیئت رئیسهٔ مجلس خبرگان رهبری به فشارهای دشمنان بر ایران از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی، جنگ رسانه‌ای، جنگ روانی و جنگ اقتصادی که الان وسط آن هستیم، حربه‌هایی است که دشمن از ابتدای انقلاب علیه ما به کار برده‌است و به فضل خدا در هیچ یک از این جنگ‌ها موفق نبوده و تا حضور پربرکت مردم را داریم، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی ویژگی دیگر ۹دی را “حماسه‌ی بصیرت” بودن آن خواند و عنوان کرد: مردم در عاشورای ۵۷ نیز مانند ۹دی با حضور حداکثری خود در خیابان‌ها شاه را وادار به فرار از کشور کردند و این به معنای بصیرت است.

خاتمی تصریح کرد: بصیرت مردم کمر فتنه را شکسته و خواهد شکست و به دشمنان می‌گوییم که آرزوی جدایی حوزه علمیه را از انقلاب و نظام به گور خواهید برد، زیرا حوزه‌ی علمیه‌ی ما بصیر است.

وی همچنین ۹دی را “حماسه مقاومت” دانست و اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند مردم ایران را خسته نشان دهند اما واقعیت این‌ است که آن‌ها خودشان خسته هستند، زیرا ملت ایران با ایستادگی‌شان دشمنان را خسته کرده‌اند. صبر و مقاومت و تقوا توطئه‌ی دشمنان را ناکارآمد خواهد کرد.

وی آخرین و مهم ترین ویژگی ۹دی را “حماسه‌ی عشق به اباعبدالله(ع)” توصیف و خاطرنشان کرد: در قصه‌ی فتنه، عاشورا به داد مردم رسید و چنان که امام(ره) گفت؛خون بر شمشیر پیروز شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.