صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / لزوم استفاده از ظرفیت های بانک شهر در خدمت رسانی به گردشگران

شهردار کلان شهر شیراز تصریح کرد

لزوم استفاده از ظرفیت های بانک شهر در خدمت رسانی به گردشگران

شهردار کلان شهر شیراز با اشاره به اهمیت گسترش همکاری ها و افزایش تعاملات با بانک شهر بر استفاده از ظرفیت های این بانک در خدمت رسانی به گردشگران تاکید کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حیدر اسکندرپور با بیان این مطلب اظهار کرد: امیدواریم با همکاری دوجانبه شهرداری شیراز و بانک شهر ، شاهد افزایش سطح دسترسی خدمات نوین شهری و الکترونیک بانکی به همشهریان و گردشگران این شهر باشیم.
اسکندرپور با اشاره به راه اندازی دستگاه صراف الکترونیک برای تسهیل در دریافت خدمات بانکی گردشگران خارجی افزود: تبدیل پول گردشگران خارجی به پول داخلی کشور در قالب یک کارت شتابی، اقدام قابل توجهی است که از سوی بانک شهر صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: این خدمت، علاوه بر انجام عملیات بانکی، تاثیر زیادی در افزایش میزان گردشگران خارجی به شیراز به عنوان یک قطب گردشگری مذهبی، تاریخی، فرهنگی و …داشته است.
اسکندرپور ادامه داد: هدف شهرداری شیراز ایجاد تغییرات خوب و موثر در سطح شهر است و خدمات نوین بانک شهر در انجام این تغییرات نقش بسزایی دارد.
شهردار شیراز در ادامه ابراز امیدواری کرد تا با همکاری دوجانبه شهرداری شیراز و بانک شهر روز به روز شاهد افزایش سطح دسترسی خدمات نوین شهری و الکترونیک بانکی به همشهریان و گردشگران داخلی و خارجی باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.