صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / داعش قبطی‌های مصر را تهدید کرد
داعش قبطی‌های مصر را تهدید کرد

در آستانه سال نوی میلادی

داعش قبطی‌های مصر را تهدید کرد

گروه تروریستی داعش صبح امروز (یکشنبه) ویدیویی را منتشر کرد که در آن قبطی‌های مصر را به افزایش عملیات خونین در جشن‌های سال نو میلادی تهدید کرد.

قبطی های مصر

به گزارش کسب و کار نیوز، گروه تروریستی داعش  در ویدئویی پاپ اسکندریه و اسقف اعظم کلیسای “المرقوسیه” را تهدید به قتل کرد.

داعش در این ویدئو اعلام کرد که درگیری میان مسلمانان و مسیحیان هرگز پایان نخواهد یافت و داعش از مسیحیان در ایام میلاد مسیح انتقام خواهد گرفت.

این گروه تروریستی در پایان این ویدیو تهدید کرد که به زودی به قاهره حمله خواهد کرد، خیابان‌ها مملو از خون می‌شود و طرفداران داعش در زندان‌های مصری را آزاد می‌کنند.

از سوی دیگر، سخنگوی نظامی مصر اخبار منتشر شده مبنی بر کشته شدن پنج سرباز در حمله تروریستی در شهر “العریش” واقع در شمال سینا را تکذیب کرد.

رسانه‌های محلی به نقل از سخنگوی نظامی مصر اخبار منتشر شده درخصوص هدف قرار دادن هر خودرو وابسته به ارتش و نیروهای امنیتی در شمال سینا یا شهر “العریش” را رد کرد.

این سخنگوی نظامی از شبکه “اکسترا نیوز” مصر خواست تا در انتشار اخبار درخصوص عملیات در شمال سینا دقت کافی به خرج دهند و اخبار درست منتشر کنند.

وزارت کشور مصر پیشتر از کشته شدن ۴۰ فرد مسلح در تبادل‌آتش با نیروهای امنیتی در جریان یورش به سه مخفیگاه تروریستی در استان های “الجیزه” و شمال سینا خبر داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.