صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / دستگیری راهزن و قاچاقچی مسلح مواد مخدر در بندرعباس

دستگیری راهزن و قاچاقچی مسلح مواد مخدر در بندرعباس

‌رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری راهزن وقاچاقچی مسلح مواد مخدر که در پوشش ماموران اقدم به اخاذی می کرد، در شهرستان بندرعباس خبر داد.

دستگیری

‌به گزارش کسب و کار نیوز،‌ سرهنگ علی اصغر عبادی نیک در این خصوص گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی با سلاح ومهمات غیر مجاز اقدام به شرارت ،راهبندان و اخاذی در پوشش لباس فرم مأمور می کنند‌، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران عملیاتی پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های اطلاعاتی وحضور در منطقه هدف، هویت متهمان که در پوشش مامور نسبت به ایجاد رعب وحشت‌، راهزنی و قاچاق مواد مخدر به صورت مسلحانه اقدام می کردند، شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی وشگردهای پلیسی محل اختفاء متهمان واقع در روستای “گودو” شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از محل مذکور یک قبضه کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب و تعداد ۹ عدد فشنگ‌، یک دست لباس نظامی‌، تعداد ۴۵عدد دستبند پلاستیکی و آلات استعمال مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ عبادی نیک با بیان اینکه یک متهم در این زمینه دستگیر شد، اظهار کرد: با توجه به اعترافات متهم و اسناد موجود، هویت دو متهم دیگر این پرونده نیز شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان بیان کرد: حفظ امنیت و برخورد با متخلفان اولویت اول کار پلیس است و شهروندان عزیز در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد فرصت طلب و متخلف، مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند تا نسبت به برخورد قانونی با آنان در سریعترین زمان ممکن اقدام شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.