صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / حبیبی: زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی مصونیت بخش جامعه در برابر فتنه‌ها است
حبیبی: زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی مصونیت بخش جامعه در برابر فتنه‌ها است

حبیبی: زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی مصونیت بخش جامعه در برابر فتنه‌ها است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی را مصونیت بخش جامعه در برابر فتنه‌ها دانست و گفت: بزرگداشت همه ساله این حماسه نقش فتنه‌گران در پدید آمدن شرایط سخت اقتصادی امروز را یادآوری می‌کند.

محمدنبی حبیبی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران این حزب با تجلیل از حماسه ۹ دی مردم در سال ۸۸ و زنده نگهداشتن آن طی ۹ سال گذشته گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، حماسه ۹ دی، ملت ایران را در برابر فتنه های بعدی واکسینه کرد و لذا بزرگداشت همه ساله این حماسه نه تنها مردم را به یاد فجایع فتنه‌گران و خسارت  فراوان آنها به کشور می اندازد بلکه بازخوانی آثار آن فتنه مشخص می کند که نقش فتنه گران در پدید آمدن شرایط سخت اقتصادی امروز برای مردم کشور چقدر عمیق و خائنانه بوده است. دستگاه قضایی با توجه به مسئولیتی که در پیشگیری از جرائم دارد، لازم است مراقبت و هوشیاری خود را نسبت به فتنه‌های اطلاعاتی و امنیتی بیشتر کند.
وی با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در جلسه ارائه لایحه بودجه۹۸ به مجلس گفت: رئیس قوه مجریه به جای افشاگری و گلایه از دستگاه‌های اجرایی در مورد گرانفروشی، لازم است با آنها برخورد کند.

حبیبی با تشکر از اقدام قوه قضاییه در خصوص اعدام مفسدین اقتصادی افزود: مفسدین اقتصادی معلول هستند و باید ساختارهای سلطان پرور و علت‌هایی که موجب میدان یافتن این مفاسد می‌شوند را شناخت و با آنها برخورد کرد تا ریشه فشاد کنده شود.

وی با اشاره به ورود مخفیانه، غیرقانونی و ذلیلانه ترامپ به عراق گفت: جای تعجب است که رئیس جمهور کشوری مثل آمریکا به جای حفظ شان جمهوری به کارهای «آرسن لوپنی» مبادرت می‌کند.

حبیبی با تسلیت درگذشت فقیه عالیقدر حوزه و کارگزار با وفای نظام جمهوری اسلامی مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی تصریح کرد: تایید عمل و رفتار این شخصیت‌ها از سوی ولی امر مسلمین افتخار است که نصیب هرکس نمی‌شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اظهار تاسف از حادثه سقوط اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد و عرض تسلیت به خانواده های آنان اظهار داشت: رسیدگی بسیار سریع به این قضیه و مشخص کردن کسانی که در این امر تقصیر داشته‌اند، ضرورت قطعی دارد و مقصرین در این رابطه باید به اشد مجازات برسند.

حبیبی با تبریک سال جدید میلادی و تولد حضرت مسیح(ع) به هموطنان مسیحی افزود: سال ۲۰۱۸ سال پر تلاطم و پر چالش برای غرب بود و از بهارش پیداست که سال ۲۰۱۹ نیز شاهد افزایش بحران های سیاسی و اقتصادی در غرب خواهیم بود.

وی مسابقه کشورهای عربی برای بازگشایی سفارتخانه‌های خود در سوریه را نشانه شکست ائتلاف غربی-عربی و عبری علیه سوریه در برابر مقاومت اسلامی دانست و افزود: اسرائیل غاصب در مجامع بین المللی محکوم و در داخل دچار بحران شدید سیاسی است و دل بستن اعراب به این رژیم در شرایط خزان صهیونیستی اشتباهی نابخشودنی از سوی امت اسلامی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.