صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / کریمی اصفهانی: رونق تولید در تصویب بودجه از سوی مجلس جدی گرفته شود

کریمی اصفهانی: رونق تولید در تصویب بودجه از سوی مجلس جدی گرفته شود

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار گفت: در تصویب لایحه بودجه در مجلس نمایندگان باید رونق تولید را در نظر داشته باشند، وگرنه هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

کریمی اصفهانی

احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که نمایندگان مجلس در تصویب و بررسی لایحه بودجه باید چه مواردی را در نظر داشته باشند؟ اظهار کرد: آن‌چه مسلم است این است که آن‌چه جلوی تحریم‌ها را می‌گیرد ارتباط ما با آمریکا یا نشستن با اروپایی‌ها نیست. آن‌چه مهم است رضایتمندی ملت از شرایط کشور است.

وی افزود: اگر هدف گیری بودجه به سمت و سویی باشد که ملت از وضعیت فعلی خارج شود و قوانین تجارت و تولید به سمت توسعه بیشتر اقتصادی داخلی حرکت کند آن وقت می‌توان گفت که توان دور کردن فشار تحریم‌ها را از خود خواهیم داشت.

وی با بیان این‌که «بودجه باید به سمت حمایت بی چون و چرا از تولید داخلی برود» اظهار کرد: در سایه حرکت به سمت تولید می‌توانیم اشتغال ایجاد کنیم و بیکاری را هم از میان ببریم. اگر این اتفاق بیفتد و دولت به این سو حرکت کند بودجه برای کشور کارآمدتر خواهد بود.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار با بیان این‌که «اگر دولت نهم و دهم در پرداخت یارانه‌ها طوری عمل کردند که به جای تور، ماهی به مردم دادند» اظهار کرد: جالب اینجاست که دولت فعلی هم همان اشتباهات دولت‌های قبلی را ادامه می‌دهند و این در حالیست که به سیاست‌های دولت‌های نهم و دهم انتقاد هم دارند.

وی در پایان گفت: حرف اصلی من این است که اگر تولید رونق پیدا کند سفره‌ها رنگین‌تر خواهد شد و اگر سمت و سوی لایحه بودجه به طرف رونق تولید نباشد هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.