صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / مردم در ۹ دی‌ با بصیرت نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند
مردم در ۹ دی‌ با بصیرت نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند

نماینده قزوین:

مردم در ۹ دی‌ با بصیرت نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان ۸۸ مردم وقتی دیدند که عده‌ای با سوءاستفاده، ارزش‌های اسلام و انقلاب را هدف گرفتند در روز ۹ دی‌ماه با بصیرت و معرفت وارد میدان شدند و با انسجام و همدلی نقشه دشمنان را نقش برآب کردند.

داوود محمدی

داوود محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی طی ۴۰ سال عمر با برکت خود فرازوفرودهای بسیاری داشته و توانسته به‌واسطه رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، ایمان، اعتقاد و بصیرت ملت پیچ‌های خطرناک را پشت سر بگذارد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با دوراندیشی و ترسیم افق‌های روشن برای کشور توانستند ایران را باصلابت از گرداب توطئه‌ها و فتنه‌های گوناگون و پیچیده عبور دهند به همین دلیل هم‌اکنون ایران اسلامی با امنیت و آرامش در دنیا می‌درخشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کنار رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، ایمان و اعتقاد مردم به دین مبین اسلام و ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و انسانی یکی دیگر از عوامل عبور از فتنه‌ها بوده است.

وی افزود: مردم ما با بصیرت عمل کرده و در همه حوادث ازجمله جنگ تحمیلی، ترورهای ناجوانمردانه، نقشه‌های شوم و تفکر پلید تجزیه‌طلبی با بصیرت از تمامی این سدها عبور کردند و به فولاد آبدیده‌ای مبدل شدند که در کوره حوادث پختگی و بصیرت لازم را پیدا کرده است.

محمدی خاطرنشان کرد: بسیاری از انقلاب‌های دنیا به دلیل نداشتن رهبری فرهیخته و مردمی بصیر بیشتر از یک سال عمر نداشتند که مصر ازجمله آن‌هاست.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس عنوان کرد: بصیرت مردم و رهبری مقام معظم رهبری باعث شده از فتنه‌های دشمنان عبور کنیم و تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده که ۹ دی یکی از بصیرت‌های ملت ایران است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جریان ۸۸ مردم وقتی دیدند که عده‌ای با سوءاستفاده، ارزش‌های اسلام و انقلاب را هدف گرفتند در روز ۹ دی‌ماه با بصیرت و معرفت وارد میدان شدند و با انسجام و همدلی نقشه دشمنان را نقش برآب کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.