صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / حسینیان:فرانسه در مبارزه با جمهوری اسلامی از همه خبیث تر است
حسینیان:فرانسه در مبارزه با جمهوری اسلامی از همه خبیث تر است

حسینیان:فرانسه در مبارزه با جمهوری اسلامی از همه خبیث تر است

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: اساساً فرانسوی ها در مبارزه با دین، اسلام و جمهوری اسلامی از همه قدرتها خبیث تر هستند.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام روح الله حسینیان طی سخنانی در نشست شنبه های انقلاب که صبح امروز در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، با ارائه آماری از فعالیت گروهک ها در ابتدای انقلاب، گفت: ابتدای پیروزی انقلاب ۳۰ گروه در جهت تجزیه ایران فعالیت می کردند و جالب این بود که بعضی از آنها هم از سوی آمریکا، هم از سوی شوروی و هم از سوی برخی کشورهای مسلمان حمایت می شدند.

وی افزود: آمریکایی ها چون ایران را ژاندارم بی مزد و مواجب خود در منطقه و نگهبان تنگه هرمز که محل صادرات نفت خلیج فارس بود، می دانستند، با انقلاب اسلامی مخالف بودند و جیمی کارتر با اینکه شعار حقوق بشر می داد حامی پهلوی بود.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی ادامه داد: روزنامه های شوروی هم می گفتند که ما اجازه نمی دهیم ملّاها در ایران پیروز شوند و رادیو مسکو نیز می گفت انقلاب اسلامی، انقلابی ارتجاعی است.

حسینیان تاکید کرد: فرانسه از صدام در جنگ با ایران پشتیبانی  نظامی می کرد و اساساً فرانسوی ها در مبارزه با دین، اسلام و جمهوری اسلامی از همه قدرتها خبیث تر هستند.

وی  با یادآوری اینکه مقر گروهک هایی مانند «الاحوازیه» در اروپا قرار دارد، گفت: جمهوری اسلامی، شجره ریشه داری است که طوفانها، آن را تکان داد اما از جا درنیاورد و در عوض گروههای تجزیه طلب را یا وادار به تسلیم کرد یا فراری داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.