صفحه اصلی / استان ها / قم / برگزاری پنجمین سالگرد درگذشت مرحوم استادعلی اکبر پرورش
برگزاری پنجمین سالگرد درگذشت مرحوم استادعلی اکبر پرورش

برگزاری پنجمین سالگرد درگذشت مرحوم استادعلی اکبر پرورش

پنجمین سالگرد درگذشت مرحوم استادعلی اکبر پرورش در قم برگزار شد.

علی اکبر پرورش

به گزارش کسب و کار نیوز‌، مرتضی نجفی ‌گفت: مرحوم پرورش بیان کرد که ۳۰ دوره تفسیر قرآن را مطالعه کردم که یکی از آنها المیزان است؛ استاد پرورش تسلط خاصی نسبت به تفاسیر قرآن کریم داشت.

وی افزود: ایشان نسبت به نهج البلاغه نیز همین تسلط را داشت؛ ایشان همیشه با مضامین قرآن و نهج البلاغه همنشین بود، به حدی که این مضامین را حفظ شده بودند؛ تسلط ایشان به مبانی و معارف اسلامی کم نظیر بود، ایشان در پیش از انقلاب، درحالی که کمتر از ۳۰ سال داشت در مسجد قبا در محضر بزرگانی چون شهید مطهری و شهید بهشتی سخنرانی می‌کرد.

وی تصریح کرد: ایشان از همان جوانی در علم و فضیلت و اخلاق و عرفان و جهاد و مبارزه و.. می درخشید؛ ایشان همه این ابعاد را با هم داشت و همشیه سعی می کرد که از معارف ناب اسلامی بهره بگیرد و در همه عرصه‌های مجاهده و… از این معارف بهره بگیرد.

وی گفت: استاد پرورش یکی از وزنه‌های مهم و استوانه های انقلاب اسلامی بود؛ ابعاد وجودی شخصیتی ایشان ایجاب می کند که هرساله بزرگداشت شخصیت ایشان را انجام دهیم و همچنین نسل جدید با چنین الگوهایی آشنا شوند.

مدیر دارالقرآن کریم علامه طباطبایی اظهارکرد: آیت الله العظمی جوادی آملی بیان کردند که حیات و ممات برای امثال استاد پرورش یکسان است؛ آیت الله العظمی جوادی آملی ایشان را در عداد علما قلمداد می کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.