صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / یازدهمین سالگرد آیدین و نصب دوباره پیراهن او در آزادی
یازدهمین سالگرد آیدین و نصب دوباره پیراهن او در آزادی

یازدهمین سالگرد آیدین و نصب دوباره پیراهن او در آزادی

پس از چند ماه بالاخره در سالگرد آیدین نیکخواه بهرامی پیراهن شماره "۸" او در تیم ملی دوباره در سال آزادی نصب شد.

مراسم آیدین نیکخواه بهرامی

به گزارش کسب و کار نیوز، با توجه به این که پس از چند سال صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی ایران در سالگرد برادرش در ایران بود مراسم یادبودی برای مرحوم آیدین نیکخواه بهرامی ملی پوش فقید ایران در سالن آزادی برگزار شد و اهالی این رشته و دوستداران آیدین نیکخواه بهرامی کنار یکدیگر جمع شدند.

در جریان یکی از دیدارهای لیگ دسته یک، مراسم یازدهمین سالگرد درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی ملی پوش فقید بسکتبال ایران در سالن آزادی تهران برگزار شد که در این مراسم اهالی بسکتبال، دوستداران این بازیکن فقید، محمد علی نیکخواه بهرامی پدر آیدین و صمد، ملی پوشان بسکتبال، پیشکسوتان و مربیان این رشته، مسوولان فدراسیون و خانواده بازیکنان حضور داشتند.

با اینکه استقبال از این مسابقه و مراسم کمتر از آنچه بود که پیش بینی می شد اما باز هم یازدهمین سالگرد این ملی پوش فقید شایسته و با شکوه برگزار شد. پس از پخش کلیپی درباره آیدین نیکخواه بهرامی، اهالی بسکتبال با گذاشتن گل بر روی عکس این بازیکن یادش را گرامی داشتند.

سپس از فیلم مستند زندگی این بازیکن به نام “آیدین” که توسط اشکان مهریار کارگردانی شده رونمایی و اعلام شد که این فیلم به زودی اکران خصوصی خواهد شد و سپس برای اکران عمومی آماده می شود.

صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی نیز با تشکر از برگزار کننده های این مراسم، یاد و خاطره برادرش را گرامی داشت و تاکید کرد که حضور مردم در مراسم سالگرد برادرش او را سربلند می کند. نیکخواه بهرامی که همانند دیگر مهمانان پیراهنی با عکس برادرش به تن داشت گفت: هنوز بعد از این همه سال رفتن او را باور نمی کنم و صدای آیدین در گوش من می پیچد.

در این مراسم بسکتبالی ها پیراهن شماره ۸ آیدین نیکخواه بهرامی را که توسط ملی پوشان امضا شده بود به محمدعلی نیکخواه اهدا کردند.

بعد ازچندین ماه که پیراهن آیدین نیکخواه بهرامی از سالن آزادی خارج شده بود بالاخره پیراهن شماره هشت او که سال ها در این سالن بود دوباره نصب شد.

از صحنه های جالب توجه این مسابقه حضور مهدی کامرانی همراه پسر کوچکش در سالن آزادی بود. “پاشا” از همین سن کم نشان داده که علاقه زیادی به بسکتبال دارد و در زمان حضورش در سالن آزادی فقط به دنبال توپ بسکتبال بود که توجه ها را به سمت خودش جلب می کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.