صفحه اصلی / اجتماعی / بهداشت و سلامت / به قولی که درباره کرمانشاه داده بودیم، عمل کردیم
به قولی که درباره کرمانشاه داده بودیم، عمل کردیم

وزیر بهداشت:

به قولی که درباره کرمانشاه داده بودیم، عمل کردیم

وزیر بهداشت گفت: حجم مراجعه بیماران به بیمارستان قصر شیرین کم است و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می‌تواند از این ظرفیت برای توریسم درمانی بهره برد.

وزیر بهداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر سیدحسن هاشمی در سفر به کرمانشاه و حضور در مناطق زلزله‌زده، در حاشیه افتتاح پروژه ارتقای هتلینگ و بازسازی بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) قصر شیرین گفت: خوشبختانه به قولی که یک سال قبل داده بودیم، به موقع عمل کردیم و بیمارستان سرپل ذهاب که سال گذشته در زلزله تخریب شده بود، در عرض این یک سال نوسازی، مقاوم سازی و بخش‌هایی از آن بازسازی شد و درحال حاضر تجهیز شده و آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در بیمارستان نوسازی شده سرپل ذهاب متخصصان از گروه‌های مختلف حضور داشته و در حال خدمت رسانی هستند، افزود: در طول یک سال گذشته، محل دیگری برای خدمات بیمارستانی و خدمات درمانی پیش بینی شده بود که از امروز خدمات آن مرکز به بیمارستان نوسازی شده جدید، منتقل می‌شود.

هاشمی با اشاره به حضور در شهرستان قصر شیرین و افتتاح بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع)، بیان کرد: این بیمارستان کاملا بازسازی و مقاوم سازی شده و تمامی امکانات و تجهیزات را دارد. البته حجم مراجعه بیماران در این بیمارستان کم است و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می‌تواند از این ظرفیت برای توریسم درمانی بهره برد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه مجموعا در این سفر ۴٠ پروژه بهداشتی درمانی که ٣٠ پروژه آن با کمک خیرین بوده، افتتاح و به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: پروژه‌های خیرساز با تعهداتی که هموطنان خیّر همزمان با وقوع زلزله داده بودند، ساخته شده و آماده بهره‌برداری است. امیدوارم بیمارستان اسلام آباد غرب و بیمارستان دوم سرپل ذهاب که با کمک خیرین و بانک‌ها قراراست ساخته و به بهره‌برداری برسد نیز ظرف یکسال آینده تکمیل شده و به ظرفیت فعلی این دو شهر افزوده شود.

بنابر اعلام وبدا، هاشمی در پاسخ به سوالی درخصوص ساخت بیمارستان پاوه خاطرنشان کرد: این بیمارستان توسط وزارت راه و شهرسازی با تاخیر زیاد، درحال ساخت است و دلیل این تاخیر نقصی است که در روند ساخت وجود دارد. به محض رفع نواقص و تحویل بیمارستان به وزارت بهداشت، بلافاصله آن را تجهیز کرده و به بهره‌برداری می‌رسانیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آمادگی ایران برای صادرات دارو به ارمنستان

به گزارش کسب و کار نیوز، همزمان با برگزاری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.