صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / اعتراض یک سرمربی لیگ برتری بسکتبال بانوان: چرا داوران خطای ملی‌پوشان را نمی‌گیرند
اعتراض یک سرمربی لیگ برتری بسکتبال بانوان: چرا داوران خطای ملی‌پوشان را نمی‌گیرند

اعتراض یک سرمربی لیگ برتری بسکتبال بانوان: چرا داوران خطای ملی‌پوشان را نمی‌گیرند

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پاز تهران می‌گوید داوران خطای بازیکنان ملی‌پوش را نادیده می‌گیرند و این در روحیه بازیکنان بی تجربه تأثیر منفی می‌گذارد.

دیدار بسکتبال بانوان، تیم‌های نامی نو و پاز تهران

مهسا حسینی پس از باخت تیمش مقابل نامی نو از هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نامی نو تیم بسیار قابلی است که از مهره‌های باکیفیتی سود می‌برد و دارای اسپانسر خوبی است. در لیگ برتر انتظار است که شرایط نسبت به مسابقات دیگر متفاوت باشد به ویژه از نظر میزبانی و فنی. امروز اسکوربورد برای نشان دادن زمان ۲۴ ثانیه با مشکل روبرو بود. انتظار داریم تیم‌هایی که در سطح حرفه ای هستند این شرایط را رعایت کنند.

وی افزود: موضوع دیگری که بسیار مهم است و از سوی مربی شیراز نیز مطرح شد و من آن را تکرار می‌کنم این است که داوران خطاهایی که از سوی ملی پوشان رخ می‌دهد را نادیده می‌گیرند. فیلم بازی موجود است و باید در این زمینه تجدید نظر شود.

سرمربی تیم بسکتبال پاز تهران گفت: این مساله در روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان بی تجربه و جوان تیم‌ها تأثیر منفی می‌گذارد. وقتی بازیکن بی تجربه و جوانی می‌بیند که داوران به راحتی از کنار خطای بازیکنان ملی پوش می‌گذرد در نشان دادن پتانسیل و ظرفیت آن‌ها تأثیر می‌گذارد. من امیدوارم کمیته داوران با بازبینی فیلم مسابقات در این زمینه راهکاری اتخاذ کند.

جعفری: تمرکز ما تنها روی پیروزی است

همچنین سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو گفت: تمام تمرکز و حواس ما در هر بازی ارائه یک بازی خوب و کم اشتباه است تا بتوانیم قدم به قدم به هدف خود نزدیک‌تر شویم.

سپیده جعفری پس از پیروزی تیمش در مقابل پاز تهران از هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان در گفت گو با ایسنا اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. شناخت کافی و کاملی از تیم پاز و نحوه بازی آن‌ها داشتیم و بر اساس آن تمرینات خوبی را داشتیم. در بازی امروز تک‌تک بازیکنان آن چه را از آن‌ها خواسته بودیم در زمین اجرا کردند. بیشتر نگران آسیب دیدن بازیکنان بودیم چراکه هفته آینده بازی سختی در پیش داریم.

وی افزود: هفته آینده در تهران بازی سخت و سنگینی با گروه بهمن داریم. در بازی دور رفت موفق به شکست آن‌ها در خانه شدیم و هفته آینده آن‌ها در زمین خود میزبان ما هستند. شرایط متفاوت است، با آنالیزی که از تیم بهمن داریم و آمادگی خوب بازیکنان سعی می‌کنیم تا قبل از بازی خود را به شرایط آمادگی مطلوب برسانیم. تمام تمرکز و حواس ما در هر بازی بر روی پیروزی است تا بتوانیم قدم به قدم به هدف خود نزدیک‌تر شویم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو در خصوص اعتراضی که سرمربی پاز نسبت به داوری داشت، گفت: بر این باور هستم که نباید در کار داوران دخالت کرد و به بازیکنان تیم نیز همیشه این نکته را یادآوری می‌کنم. داورها هم انسان هستند و ممکن است در جریان بازی اشتباهاتی را مرتکب شوند.

انتهای پیام
 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.