چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / وزارت بهداشت پرداخت به موقع حقوق پزشکان را در اولویت قرار دهد

نماینده مجلس:

وزارت بهداشت پرداخت به موقع حقوق پزشکان را در اولویت قرار دهد

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از وزیر بهداشت خواست تا این وزارتخانه پرداخت به موقع حقوق پزشکان را در اولویت قرار دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز، عدل هاشمی‌پور در نشست شورای اداری استان با حضور وزیر بهداشت افزود: در سایه صفا، صمیمیت، وحدت و همدلی فارغ از مسایل قومی، قبیله، خطی،  باندی و جناحی می توانیم به مردم خدمت کنیم.

وی خطاب به وزیر بهداشت اظهارکرد: شما خیلی از کاستی‌های وزرات‌خانه‌های دیگر را با تحرک و فعالیت شبانه‌روزی پوشش داده‌اید، این روحیه شما به روحیه تدبیر و امیدی نمی‌خورد بلکه به اصولگرایی بیشتر می‌خورد و امیداورم که همه فکرها قدر جنابعالی را بدانند.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبات پزشکان تصریح کرد: اگر پزشک به موقع حقوق نگیرد انگیزه لازم برای خدمت را ندارد بنابراین وزارت بهداشت پرداخت به موقع حقوق پزشکان را در اولویت قرار دهد .

وی اضافه کرد: تکمیل پروژه‌هایی که افتتاح می‌کنیم به فراموشی سپرده نشود و کسری‌ها را بگیریم تا مردم نسبت به نظام و مسئولان بدبین نباشند.

همچنین در این جلسه نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد قابل تقدیر است.

غلامرضا تاجگردون افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد با مشکلات و کمبودهای زیادی در زمینه بهداشت و درمان مواجه بوده ایم که طی چند سال اخیر دولت تدبیر و امید خدمات قابل تقدیری به مردم این ارائه کرد.

وی اظهارکرد: بالاخره کسری ها از جمله کمبود نیروی انسانی، کمبود پزشک، مطالبات بیمه ها و بازنشستگان وجود دارد که امیدواریم وزارت بهداشت تلاش کند  و ما هم کمک خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خدمات دولت در بخش درمان و بهداشت این استان زیاد است که می توان به بیمارستان‌ها، مراکز ام آر آی، اورژانس ها، آمبولانس ها و تجهیزات پزشکی اشاره کرد.

تاجگردون  اضافه کرد: در خدمت رسانی به مردم استان بخصوص مردم فقیر و مستضعف هیچ وقت خسته نشوید، راهتان را ادامه دهید و ما هم همواره همراهتان هستیم تا بیشتر به نتیجه برسید.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی  نیز در این جلسه گفت: از آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان سی‌سخت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 غلام‌محمد زارعی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیمارستان ۲۹۴ تختخوابی یاسوج از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که تاکنون در این استان اجرا شده است، افزود: اگرچه این پروژه ۱۱ سال طول کشید اما از سال ۸۶ تا ۹۲ کمتر از ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در سال‌های اخیر عملیات اجرایی ۷۰ درصد باقیمانده انجام و تکمیل شد .

وی اظهارکرد: با افتتاح این بیمارستان حدود ۳۰۰میلیارد تومان پروژه درمانی و آموزشی به بهره‌برداری رسیده که ۱۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به تجهیزات بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین پلی‌کلینیک استان در یاسوج و مرکز ناباروری این شهر هم آماده افتتاح هستند و در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسند.

زارعی تصریح کرد: برای آینده شهر یاسوج هم در حال پیگیری برای احداث یک بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی هستیم که امیدواریم شرایط سختی که برای احداث پروژه بیمارستان ۲۹۴ تختخوابی داشتیم در مورد این پروژه نداشته باشیم .

وی از آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستانهای محلی در پاتاوه، مارگون و سی‌سخت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها این استان بتواند از بن بست نگران‌کننده و کمبودهایی که در حوزه درمان داشت نجات پیدا کند .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.