صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / قهرمانی دانشگاه آزاد در مرحله نخست لیگ نجات‌غریق
قهرمانی دانشگاه آزاد در مرحله نخست لیگ نجات‌غریق

قهرمانی دانشگاه آزاد در مرحله نخست لیگ نجات‌غریق

تیم دانشگاه آزاد توانست مقام قهرمانی نخستین مرحله لیگ نجات‌غریق باشگاه‌های ایران را کسب کند.

استخر

به گزارش کسب و کار نیوز، اولین مرحله از سومین دوره رقابت‌های نجات غریق قهرمانی باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران در ۶ ماده برگزار شد. این رقابت‌ها در ۴ مرحله (مرحله اول و چهارم استخری و مرحله دوم و سوم ساحلی) برگزار می‌شود. در مرحله نخست این رقابت ها تیم دانشگاه آزاد برسکوی نخست قرار گرفت.

نتایج مرحله اول رقابت های باشگاهی نجات غریق به شرح زیر است:

در ماده ۲۰۰ متر امیرمحمد کاظمی از باشگاه حکمت نهاجا با زمان ۲/۰۷/۷۵ نفر اول، سعید آشتیانی از باشگاه ارمغان مشهد با زمان ۲/۰۸/۰۳ نفر دوم و سهیل آشتیانی از باشگاه ارمغان مشهد با زمان ۲/۱۰/۱۷ نفر سوم شد.

در ماده ۵۰*۴ ترکیبی دانشگاه آزاد با زمان ۱/۳۷/۱۱ اول، قدس اهواز با زمان ۱/۴۲/۸۷ دوم و ارمغان مشهد با زمان ۱/۴۴/۱۴ سوم شد.

در ماده ۵۰ متر حمل آدمک، آرین زارع از نیروی زمینی با زمان ۳۲/۰۱ اول، بهشاد علیزاده از غدیر گرگان با زمان ۳۲/۲۸ نفر دوم و پوریا مالدار قصری از دانشگاه آزاد با زمان ۳۳/۵۹ نفر سوم شد.

در ماده ۱۰۰ متر حمل آدمک با پای غواصی، خشایار حسینیان با زمان ۵۱/۵۰ نفر اول، پوریا مالدار قصری با زمان ۵۳/۷۶ نفر دوم و امیرمحمد کاظمی با زمان ۵۴/۷۳ نفر سوم شد.

در ماده ۱۰۰ متر حمل آدمک با تیوپ نجات بهشاد علیزاده از باشگاه غدیر گرگان با زمان ۱/۰۰/۴۵ نفر اول، سهیل آشتیانی از باشگاه ارمغان مشهد با زمان ۱/۰۰/۶۸ نفر دوم و صادق غیاثوند از باشگاه ارمغان مشهد با زمان ۱/۰۲/۲۹ نفر سوم شد.

در ماده ۲۵*۴ متر حمل آدمک امدادی دانشگاه آزاد با زمان ۱/۱۷/۱۷ اول، نیروی زمینی با زمان ۱/۲۰/۱۸ دوم و قدس اهواز با زمان ۱/۲۱/۲۵ سوم شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.