صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / میترا شعبانیان: انتظار این بازی سخت را نداشتم/ راحله آرا: تجربه پیکان چربید
میترا شعبانیان: انتظار این بازی سخت را نداشتم/ راحله آرا: تجربه پیکان چربید

میترا شعبانیان: انتظار این بازی سخت را نداشتم/ راحله آرا: تجربه پیکان چربید

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان با تمجید از بازیکنان دو تیم به ویژه نامی نو گفت: آن‌ها نسبت به دور رفت بسیار خوب شدند و بهترین پاسور ایران را در اختیار دارند.

هفته ششم لیگ برتر والیبال بانوان، دیدارتیم‌های نامی نو و پیکان

میترا شعبانیان پس از پیروزی ۳ برصفر تیمش مقابل نامی نو در هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و فکر می‌کنم تماشاگران از این بازی لذت بردند. نامی نو خیلی خوب بازی کرد. آن‌ها نسبت به دور رفت با توجه به اینکه بازیکنان آن‌ها اکثراً جوان هستند هماهنگ تر شده بودند.

وی افزود: نامی نو ۳ بازیکن باتجربه عالی دارد که سیستم بازی روی آن‌ها می‌چرخید. شبنم علیخانی بهترین پاسور ایران را در اختیار دارند. البته پاسور ما هم خوب است اما به لحاظ تجربه ملی علیخانی بالاتر است.

وی در خصوص عملکرد بازیکنانش خاطر نشان کرد: از تمام بازیکنانم راضی هستم. باید اعتراف کنم انتظار این بازی سنگین مقابل نامی نو را نداشتم. امیدوارم این تیم حفظ شود و برای سالهای آینده در لیگ بماند تا رقابت‌ها نزدیک تر و حساس تر شود.

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان در خصوص ست سوم و بازی غافلگیرانه نامی نو گفت: والیبال همین است، قابل پیش بینی نیست. یک بازیکن ممکن است روز خوبش باشد و امتیازات خوبی را به دست آورد. ست سوم بازیکنان نامی نو بسیار خوب عمل کردند.

شعبانیان با اشاره به جایگاه تیمش و بازی با ذوب آهن اظهار کرد: برنامه زیری ما به گونه ای است که دور برگشت بتوانیم ذوب آهن را در تهران شکست دهیم. البته کار راحتی نیست. ذوب آهن تیم خوب و هماهنگی و منسجمی است اما برای رسیدن به قهرمانی به این پیروزی نیاز داریم.

وی قضاوت داوران را خوب دانست و افزود: همان گونه که تیم‌ها به دنبال نمایش خوبی هستند داوران نیز به دنبال قضاوتی عادلانه، قانونی و درست هستند. فکر می‌کنم آن‌ها امروز در این امر موفق بودند.

سرمربی تیم والیبال نامی نو: تجربه پیکان چربید

همچنین سرمربی تیم والیبال بانوان نامی نو در خصوص بازی بازیکنانش مقابل پیکان گفت: پیکان تیم پر مهره ای است که ما در بازی امروز توانستیم تا حدی آن‌ها را به چالش بکشانم اما در نهایت تجربه آن‌ها چربید و پیروز میدان شدند.

راحله آرا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بازی پر فراز ونشیبی بود. در برخی از زمانهای بازی توانستیم با تیم پیکان رقابت کنیم. به هر جهت تیم پیکان تیم پر مهره وملی پوش است.

وی افزود: برای دور برگشت دو بازیکن جدید به تیم اضافه کردیم که عملکرد خوبی داشتند. در طول بازی زمان‌هایی که توان داشتیم رقابت نزدیکی با پیکان داشتیم و پایاپای حرکت کردیم، اما در نهایت تجربه تیم پیکان چربید.

وی در خصوص روند رو به رشد بازیکنان جوان و بی تجربه تیمش گفت: این مساله باعث خوشحالی ما است. قول داده بودیم که این بازیکنان جوان و بی تجربه بتوانند در طول لیگ در کنار دیگر بازیکنان خوب تیم باتجربه و هماهنگ شوند. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. این بازیکنان در دوره دبیرستان تحصیل می‌کنند و در تمام تمرینات نیز حضور دارند این پیشرفت و هماهنگی حاصل تلاش و زحمات آن‌ها در تمرینات است.

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی نو تصریح کرد: متاسفانه یک ماه زمان کمی برای بازسازی تمرین است و نمی‌توانستیم بهتر از این کار کنیم. فرصت کافی برای به چالش کشیدن بازیکنان نداریم اما خوشحالیم که همین حد پیشرفت هم اتفاق افتاد.

آرا در خصوص بازی بازیکنان جوان و نوجوان تیم در ست آخر گفت: تمام تلاش ما این است که به بازیکنان بومی این فرصت را بدهیم که به خود باوری برسند و فکر نکنند که اگر بازیکن غیر بومی در تیم هست خیلی متفاوت هستند و آن‌ها هم می‌تواند از مهارت‌های خود در لحظات حساس استفاده کند.

وی در مورد وضعیت قضاوت داوران نیز خاطر نشان کرد: در داوری یکسری ایرادات جزیی بود که آن‌ها را طبیعی می دانم و در مجموع خوب بود.

به گزارش کسب و کار نیوز، در جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال بانوان ذوب‌آهن با ۱۷ امتیاز صدرنشین ماند، پیکان تهران با ۱۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم‌های توپکا بابلسر، نامی نو اصفهان، مبنا تجارت کاسپین و شهرداری سمنان هم به ترتیب با امتیازهای ۹، ۶، ۵ و ۱ در رتبه‌های سوم تا ششم جدول رده‌بندی قرار دارند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.