صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / نبرد دختران فوتبال در توپخانه کرمان
نبرد دختران فوتبال در توپخانه کرمان

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان

نبرد دختران فوتبال در توپخانه کرمان

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان شاهد دربی کرمان بین دو تیم، شهرداری بم و شهرداری سیرجان است که نتیجه این بازی‌ می‌تواند صدرنشین لیگ را تغییر دهد.

هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان

به گزارش کسب و کار نیوز، ساعت ۱۰ صبح روز جمعه سوت آغاز هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان زده می‌شود، دربی کرمانی یکی از مهمترین بازی‌های این هفته است که بین دو تیم شهرداری بم و شهرداری سیرجان برگزار می‌شود.  این بازی تا جایی حساسیت دارد که باشگاه بم اجازه نداد بازیکنانش در اردوی تیم ملی شرکت کنند. مدافع عنوان قهرمانی در حالی برابر شهرداری سیرجان به میدان می‌رود که با سه پیروزی در صدر جدول قرار گرفته  و تیم سیرجان نیز با پنج امتیاز در رده پنجم ایستاد است.

حساست این بازی با توجه به این موضوع بیشتر می‌شود که تیم‌های کرمانی با شکست یا حتی تساوی برابر همدیگر احتمال از دست دادن جایگاه فعلی‌شان زیاد است چرا که ذوب آهن ۹ امتیازی که در رتبه دوم جدول قرار دارد در خانه میزبان، خلیج فارس شیراز است که بدون هیچ  امتیازی در قعر جدول قرار دارد و با توجه به علکرد ذوب آهن احتمال برد این تیم زیاد است.  از طرف دیگر تیم ملوان نیز که در تعقیب شهرداری سیرجان است، سپیدار مازندران  بدون امتیاز را پیش رو دارد. ملوان که هفته گذشته و برابر آذرخش تهران اولین پیروزی خود را کسب کرد امیدوار و با انگیزه به مصاف مهمان خود می‌رود. بنابراین کرمانی‌ها برای حفظ جایگاه‌ خود می‌جنگند.

تیم سپاهان نیز  که هفته گذشته در خانه با یک گل برابر راه یاب ملل مریوان شکست خورد در هفته چهارم به مصاف همیاری آذربایجان غربی می‌رود، هر چند سپاهان در این بازی مهمان نماینده ارومیه است اما برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نیفتند باید به پیروزی برسد این موضوع را سمیه شهبازی، سرمربی سپاهان به خوبی می‌داند. او در مصاحبه‌های خود بعد از بازی هفته گذشته نیز به این موضوع اشاره کرده بود که اجازه اشتباه در هیچ بازی‌ای ندارند و نمی‌توانند امتیازی از دست بدهند و این اطمینان را داد که در ادامه راه عملکرد بهتری خواهند داشت. بررسی آماری دو تیم برتری سپاهان را نشان می‌دهد  چرا که این تیم ۶ امتیازه  و در رتبه چهارم جدول رده بندی است در حالی که همیار ی آذربایجان با تک بردی که برابرخلیج فارس شیراز به دست آورده است در جایگاه هفتم قرار دارد.

بازی‌های هفته چهارم، جمعه( ۶ دی)

شهرداری بم_ شهرداری سیرجان، ورزشگاه  فجر بم

راه یاب ملل مریوان_آذرخش تهران، ورزشگاه  زاگرس مریوان

همیاری آذربایجان غربی_ سپاهان اصفهان، ورزشگاه  خانه جوان ارومیه

ملوان بندر انزلی_سپیدار مازندران،  ورزشگاه  تختی بندر انزلی

پارس جنوبی بوشهر_ پالایش گاز ایلام، ورزشگاه  شهید بهشتی بوشهر

ذوب آهن اصفهان_خلیج فارس شیراز، ورزشگاه  عسگری فولاد شهر

جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال بانوان
تیم‌ها تفاضل امتیاز
شهرداری بم کرمان ۲۶ ۹
ذوب آهن اصفهان ۷ ۹
راه یاب ملل مریوان ۷ ۷
سپاهان اصفهان ۹ ۶
شهرداری سیرجان ۱ ۵
ملوان بندرانزلی ۷ ۴
همیاری آذربایجان غربی ۳ ۳
پارس جنوبی بوشهر ۱_ ۳
پالایش گاز ایلام ۴_ ۳
آذرخش تهران ۱۵_ ۳
سپیدار مازندران ۱۴_ ۰
خلیج فارس شیراز ۲۶_ ۰

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.