صفحه اصلی / اجتماعی / بهداشت و سلامت / دولت زلزله‌زدگان کرمانشاه را تنها نگذاشته است

وزیر بهداشت:

دولت زلزله‌زدگان کرمانشاه را تنها نگذاشته است

وزیر بهداشت گفت: دولت به وظایف خود در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به‌خوبی عمل کرده و زلزله‌زدگان را تنها نگذاشته است.

سفر وزیر بهداشت به مشهد

به گزارش کسب و کار نیوز دکتر حسن قاضی زاده هاشمی در بدو ورود به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: پس از زلزله ۷.۳ ریشتری سال گذشته در استان کرمانشاه، پروژه‌های متعددی از سوی وزارت بهداشت و خیرین در این مناطق آغاز شد که خوشبختانه عمده آن‌ها به پایان رسیده است.

وی افزود: امروز(۶ دی) و در جریان این سفر ۴۰ پروژه حوزه بهداشت و درمان در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به بهره‌برداری می رسد که ۲۷ پروژه آن به همت خیرین و مابقی توسط وزارت بهداشت و مسئولان استانی احداث شده است.

وزیر بهداشت در ادامه گفت: بیمارستان سرپل ذهاب که در زلزله سال گذشته آسیب جدی دیده بود، بازسازی شده و امروز افتتاح می شود همچنین کار مقاوم‌سازی و نوسازی بیمارستان قصرشیرین نیز به اتمام رسیده است و امروز افتتاح می شود.

وی افزود: دو پروژه مهم دیگر در حال انجام است. یکی بیمارستان مجهز سرپل ذهاب که توسط خیرین کاشان شروع شده است، امیدواریم تا یک سال دیگر تکمیل شود و دیگری  بیمارستان اسلام آبادغرب که توسط بانک‌ها در حال احداث است.

قاضی‌زاده هاشمی در پایان اظهارکرد: پروژه‌های اجرا شده و در حال ساخت نشان می‌دهد دولت زلزله زدگان استان کرمانشاه را تنها نگذاشته است و به‌خوبی به وظایف خود در این مناطق عمل می کند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آمادگی ایران برای صادرات دارو به ارمنستان

به گزارش کسب و کار نیوز، همزمان با برگزاری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.