صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / دبکا: مسکو به تل آویو نسبت به”مقابله به مثل” سوریه هشدار داد
دبکا: مسکو به تل آویو نسبت به”مقابله به مثل” سوریه هشدار داد

دبکا: مسکو به تل آویو نسبت به”مقابله به مثل” سوریه هشدار داد

سایت عبری زبان "دپکا" با افشای نوع موشک شلیک شده از سوی رژیم صهیونیستی در جریان بمباران هوایی پایگاه‌های اطراف دمشق گفت: اسرائیل در پی این حادثه هشدار سختی را از سوی روسیه دریافت کرده است.

جنگنده اسرائیل

به گزارش کسب و کار نیوز، پایگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی “دپکا” امروز (پنجشنبه) در گزارشی نوشت،  مسکو تل آویو را تهدید کرد که ارتش سوریه در صورت تکرار حملات اسرائیل به این کشور تعداد بیشتری از موشک‌های” S-۲۰۰ “موسوم به “SA-۵  ” را شلیک خواهد کرد.

این سایت به نقل از منابع نظامی نوشت، روس‌ها تاکید کردند که سوریه حمله موشکی جدید و یکجانبه‌ای را علیه اسرائیل صورت نخواهد داد. بلکه به استراتژی “هدف در مقابل هدف” تکیه خواهد کرد و با هرگونه حمله جدید مقابله به مثل خواهد کرد.

این پایگاه عبری زبان افزود، مسکو با این هشدار تاکید کرد که موشک سوریه به طور عمد به داخل اراضی اشغالی شلیک شد و این اقدام بر خلاف آنچه  که برخی مسئولان اسرائیلی ادعا می‌کنند با حملات اخیر به اطراف دمشق بی ارتباط نبود.

دپکا تاکید کرد، حدود ۲۵۰ هزار اسرائیلی تحت تاثیر حمله موشکی سوریه قرار گرفتند. ساکنان مناطقی چون الخضیره، قیصریه، زخرون یعقوب ، اور عقیفا و بنیامینا  لرزش ناشی از انفجار موشک سوری را احساس کردند.

این سایت عبری زبان هشدار داد، این عواقب که  ناشی از شلیک تنها یک موشک است نشان می‌دهد که در صورت عملی شدن تهدیدهای روسیه و پرتاب پنج یا ۱۰ موشک به عمق اراضی اشغالی چه اتفاقی خواهد افتاد.

پایگاه دپکا افزود، هشدار روسیه مقامات رژیم صهیونیستی را به اعتراف نسبت به مسئولیتشان در حملات اخیر وادار کرد.

برخی منابع نظامی به این سایت گفتند، سه هدفی که اسرائیل بمباران کرد شامل مرکز فرماندهی تیپ دهم ارتش سوریه در قطنا، پایگاه وابسته به آن در الدیماس و نیز پایگاه وابسته به تیپ چهارم در الصبوره می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.