صفحه اصلی / استان ها / قم / بازی اندرویدی “آتش بار” رونمایی شد
بازی اندرویدی “آتش بار” رونمایی شد

با حضور مشاور عالی فرمانده کل قوا؛

بازی اندرویدی “آتش بار” رونمایی شد

‌با حضور مشاور عالی فرمانده کل قوا بازی اندرویدی "آتش بار" در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی صنعت هنر دیجیتال تبریز رونمایی شد.

بازی اندرویدی "آتش بار"

‌به گزارش کسب و کار نیوز،‌ دبیر علمی جشنواره و رییس دانشکده هنرهای رایانه‌ای در این مراسم اظهار کرد: بازی آتش‌بار در جهت عرض ارادت به ساحت سردار شهید حسن شفیع‌زاده طراحی شده است.

عباس غفاری با بیان اینکه دانشکده چند رسانه‌ای در سال ۸۶ با تلاش‌های دکتر کی‌نژاد تاسیس شد و در یک رشته دانشجو پذیرش کرد، ادامه داد: هم‌اکنون این دانشکده در سه رشته دانشجو داشته و در سال‌جاری اولین فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد را به جامعه تحویل خواهد داد.

وی تاکید کرد: در سال ۹۸ نیز در رشته دکترای چند رسانه‌ای دانشجو پذیرش خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که رونمایی از بازی اندرویدی آتش بار که یکی از محصولات چند رسانه ای است و معرفی آثار داوری شده از جمله برنامه‌های مهم این جشنواره است، خاطرنشان کرد: فرآیند داوری بین ۵۰ محصول در حوزه انیمیشن و تولید محتوا انجام گرفته و در این مراسم پنج اثر از انیمیشن و پنج اثر از تولید محتوا معرفی می‌شوند.

نماینده تیم تولیدکننده(تیم سامر) بازی آتش بار نیز در این جشنواره با معرفی این بازی موبایلی، گفت: آتش‌بار یک بازی اندرویدی بوده و اکنون در کافه بازار آماده دانلود می‌باشد که با هدف نمایش و آشنا کردن قشر جوان با وقایع و اتفاقات دفاع مقدس ساخته شده است.

سید وحید مصطفوی با بیان این‌که آتش‌بار، داستان شکل‌گیری توپخانه سپاه با فرماندهی شهید شفیع زاده است، خاطرنشان کرد: بازیکن این بازی در نقش یک دیده‌بان از مراحل اول شکل‌گیری توپخانه سپاه تا تجهیز کامل آن را مشاهده می‌کند.

وی با تاکید بر این‌که قرارگاه فضای مجازی سپاه عاشورا و دانشگاه هنر اسلامی حامیان این بازی بوده‌اند، افزود: این بازی در دو تجربه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده منشعب از این بازی طی پنج ماه تولید شده و رده سنی این بازی طبق تعیین بنیاد ملی، بالای ۱۲ سال است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.