صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / انتقاد تند آلگری از رییس ناپولی
انتقاد تند آلگری از رییس ناپولی

انتقاد تند آلگری از رییس ناپولی

سرمربی یوونتوس بعد از متوقف شدن برابر آتالانتا به انتقاد تند از رییس باشگاه ناپولی پرداخت.

ماسیمیلیانو آلگری

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس در دیدار حساس برابر آتالانتا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو دست پیدا نکرد.

آلگری، سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی گفت: صبر من تمام شده است و اصلا وضعیت خوبی ندارم. نمی‌خواهم که درباره داوری صحبت کنم، چرا که داور عملکرد خوبی از خود نشان داد اما بعضی از رفتارها توهین آمیز هستند. رییس ناپولی به راحتی انتخاب داوران را به باد تمسخر می‌گیرد و داوران خاصی را قبول دارد. در خارج از مستطیل سبز شاهد رفتارهای خاصی از رییس ناپولی هستیم. او به راحتی از داوران انتقاد می کند و علیه آن‌ها بیانیه صادر می‌کند و این اصلا خوب نیست.

سرمربی یووه درباره عملکرد تیمش در این دیدار، گفت: برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان رفتیم و توانستیم عملکرد خوبی هم از خود نشان دهیم. می‌دانستیم که بازی سختی پیش‌رو داریم. آتالانتا با نخستین فرصت خود به گل رسید اما ما فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. شایسته پیروزی در این دیدار بودیم اما یک امتیاز آن هم در این شرایط سخت نمی‌تواند نتیجه بدی باشد.

آلگری در ادامه انتقادهای خود، گفت: در ایتالیا به راحتی می‌توان جنجال آفرینی کرد و همه چیز خیلی زود فراموش می‌شود اما ما اصلا از اشتباهات خود درس نمی‌گیریم. از داور چهارم عذرخواهی کردم. من واقعا حس بدی دارم. به خاطر بعضی از حوادث گریه‌ام می‌گیرد. روز شنبه پیروز شدیم و با این حال سکوت کردم و چیزی نگفتم اما واقعا الان دیگر صبرم تمام شده است. برای فوتبال ایتالیا متاسف هستم.

سرمربی یووه در پایان، اضافه کرد: ما همواره مجبور هستیم که درباره چیزهای غیرفوتبالی سخن به میان آوریم. واقعا متاسف هستم. با تاسف باید به کودکان ایتالیایی و فرزندان خودم بگویم که این جا به دنبال پیشرفت فوتبال نیستند و بحث‌های غیرفوتبالی مطرح می‌شود و این نگران کننده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.