صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / کشف ۲ قبضه سلاح و ۲ کیلو طلا با دستگیری سارقان مسلح طلافروشی غرق آباد
کشف ۲ قبضه سلاح و ۲ کیلو طلا با دستگیری سارقان مسلح طلافروشی غرق آباد

کشف ۲ قبضه سلاح و ۲ کیلو طلا با دستگیری سارقان مسلح طلافروشی غرق آباد

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری 4 سارق مسلح با 2 قبضه سلاح و یک کیلو و 812 گرم طلای سرقتی خبر داد.

دستگیری سارقین مسلح دستگاه لیزر

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پلیس، سردار «کیومرث عزیزی» در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر ۳۰ آبان‌ماه گزارشی از سرقت یک طلافروشی در شهر «غرق آباد» شهرستان ساوه رسید که بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

وی افزود: در مراحل اولیه تحقیقات پلیس شهرستان و کارآگاهان پلیس آگاهی استان، سرنخ‌هایی از سارقان به دست آمد و یک دستگاه خودروی سواری که سارقان مسلح در چند روز پیش از یک شهروند در شهرستان ساوه سرقت کرده بودند، در بیابان‌های اطراف یک روستا در یکی از استان‌های همجوار کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی ادامه داد: سرانجام در تحقیقات شبانه روزی که حدود یک ماه به طول کشید، سارقان که ۴ جوان ۲۰ الی ۲۵ ساله اهل یکی از استان های همجوار و ساکن شهرستان ساوه بودند، شناسایی شدند.

سردار عزیزی با اشاره به عملیات پلیس در دستگیری سارقان تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه سارقان، ظهر روز گذشته در عملیاتی هایی جداگانه، هر ۴ سارق در کمتر از یک ساعت در عملیات مشترک کارآگاهان پلیس آگاهی استان و پلیس شهرستان ساوه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: با توجه به اسناد و مدارک موجود، در همان مراحل اولیه تحقیقات، سارقان به سرقت مسلحانه از شهر “غرق آباد” اعتراف کردند و دو قبضه سلاح گرم و طلاجات سرقت شده که در حدود یک کیلو و ۸۱۲ گرم بود، در یک طویله در روستایی در یکی از استان های همجوار کشف شد.

وی با اشاره به اعترافات سارقان در چگونگی سرقت از این طلافروشی ادامه داد: سارقان که ساکن شهرستان ساوه بودند در اعترافات خود اذعان کردند با توجه به شناختی که از منطقه دارند چند روز قبل این طلافروشی را شناسایی و با توجه به ضعف ایمنی این محل، نقشه سرقت را برنامه ریزی می کنند.

عزیزی خاطرنشان کرد:‌ در ادامه تحقیقات تکمیلی پلیس، فردی که سلاح های گرم نیز از او خریداری شده بود،‌ شناسایی و شب گذشته طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تقدیر از همکاری بسیار خوب مسئولان قضائی در شناسایی و دستگیری سارقان مسلح خاطر نشان کرد:‌ مراحل تحقیقات تکمیلی پلیس با هماهنگی مرجع قضائی در حال پیگیری است.

بنا بر گزارش های دریافتی، شهروندان غرق‌آبادی بعد از دستگیری سارقان مسلح، در پیام های متعدد و با پخش شیرینی از اقتدار و سرعت عمل پلیس قدردانی کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.