صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / لزوم تقویت طرح ریزی و برآورد عملیاتی در مرزها

فرمانده مرزبانی ناجا عنوان کرد

لزوم تقویت طرح ریزی و برآورد عملیاتی در مرزها

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر لزوم تقویت طرح ریزی و برآوردهای عملیاتی در مرزها، گفت: فرماندهان در برخورد با کارکنان رفتار "پدرانه" داشته باشند.

سردار رضایی  فرمانده مرزبانی ناجا

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار قاسم رضایی در دوره عالی عملیات مرزی فرماندهان پاسگاه‌های مرزی سراسر کشور با تأکید بر لزوم برگزاری دوره‌های عالی مدیریتی، اظهار کرد: لجمن مدیریت مرزها در مرزبانی، پاسگاه‌های مرزی هستند که برگزاری دوره‌های عالی طی چند سال گذشته، در دستور کار مرزبانی قرار گرفته است.

وی افزود: مرزبانی؛ رده مقدم نیروهای مسلح است و پاسگاه‌های مرزی سنگر دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که با توجه به اهمیت مراقبت از مرزها، اجرای مأموریت‌ها باید نظامی، دفاعی، امنیتی، انتظامی و اجتماعی باشد.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به تهدیدات موجود در مرزها، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که تهدیدات برون مرزی دارد که این تهدیدات با تدابیر داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هوشیاری نیروهای مسلح به ویژه مرزبانان خنثی شده  و دشمنان نظام و انقلاب همواره در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام می مانند.

سردار رضایی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه  طرح ریزی و برآورد عملیاتی در مناطق مرزی باید افزایش پیدا کند تا بتوانیم بر تحرکات دشمن اشراف داشته باشیم و مقتدرانه در مقابل آنها ایستادگی کنیم، اظهار کرد: باید در کنار ارتقاء مهارت‌های علمی و عملی، به حفظ روحیه انقلابی، جهادی و ایثارگری توجه ویژه  شود.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های دانشکده علوم و فنون مرزی دانشگاه علوم انتظامی امین، افزود: هدف از برگزاری دوره‌های مدیریتی، غنی کردن فرماندهان است تا بتوانند بر ضعف‌ها غلبه کنند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار رضایی در خاتمه خطاب به فرماندهان مرزبانی خاطرنشان کرد: منش پدرانه در رفتار با کارکنان را نصب العین خود قرار داده و برای آنها الگو باشید تا با تقویت حس تعامل و تعهد ، امور و مأموریت‌ها بهتر پیش رود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش ۹.۵ درصدی سرقت در تهران/ ورود ۵۰ موتور سنگین به ناوگان پلیس برای دستگیری سارقان

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.