صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / بغض و اشک سرمربی بسکتبال نفت آبادان از “ناعدالتی” در حق این تیم

بغض و اشک سرمربی بسکتبال نفت آبادان از “ناعدالتی” در حق این تیم

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با بغض و اشک گفت: واقعیت این است که در آبادان کسی را نداریم که حق مان را بگیرد اما این دلیل نمی‌شود که خون به جگر ما شود.

سرمربی بسکتبال نفت آبادان

به گزارش کسب و کار نیوز – منطقه خوزستان، حماد سامری پس از شکست برابر شیمیدر تهران در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال کشور، اظهار کرد: این که تاکتیک مان به چه صورتی باشد و چقدر تلاش کنیم، هیچ اهمیتی ندارد. اگر به تابلو سالن نگاه کنید کاملا مشخص است. وقتی در بازی حساسیت باشد از ثانیه اول مسابقه تا پایان بازی سوت ها علیه ما به صدا در می آید.

وی ادامه داد: این قدر سوت به ضرر ما زده شد که از درک من خارج است. یک خطا با شرایط مساوی که برای حریف نیز پیش می آید، برای ما خطا است ولی برای حریف خطا محسوب نمی‌شود. هیچ منطقی بر این ماجرا نیست. من هم هرچه بگویم هیچ فایده ای ندارد. نهایتا کمیته انظباطی تشکیل می دهند و نقره داغ مان می کنند و می گویند حرف نزنید.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در حالی که بغض داشت و اشک در چشمانش جمع شده بود، گفت: آیا کسی در مورد بازی فصل گذشته ما برابر تبریز که حق یک شهر خورده شد، تصمیم گرفت و با آن داوران چه برخوردی شد؟ الان هم هیچ اتفاقی نمی افتد. بازیکنان من این همه تلاش کردند ولی از دقیقه یک بازی این همه ناحقی می شود. سال ها است که کار می کنم ولی هیچ وقت این همه به من فشار وارد نشده بود. اگر نمی خواهید که آبادان بازی کند، بگویید تا کنار بکشد. حق مسلم ما خورده می شود و واقعیت این است که در آبادان کسی را نداریم که حق مان را بگیرد اما این دلیل نمی شود که خون به جگر ما شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.