صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / دختران کارآمد بی ادعا!

نگاهی به عملکرد تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان

دختران کارآمد بی ادعا!

سرمربی تیم فوتبال بانوان مس رفسنجان می‌گوید هدفمان رسیدن به جمع چهار تیم برتر بود اما الان به مراحل بالاتر فکر می‌کنیم.

دیدار تیم‌های فوتسال بانوان، دریژنو فرخ شهر و مس رفسنجان

به گزارش کسب و کار نیوز گفت : نیم فصل اول خیلی از بازی‌هایمان را واگذر کردیم چون بازی تدارکاتی نداشتیم و بازیکنان دیر به ما اضافه شدند. حتی خانم اعتدادی هفته سوم به بعد به تیم اضافه شد به همین دلیل امتیاز ها را از دست دادیم اما وقتی تیم جمع شد کم کم به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و از هفته چهارم به بعد به جز حفاری به تیم دیگری نباختیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با حضور تیم‌هایی مثل ملی حفاری و نامی نو به قهرمانی فکر می‌کنید، گفت: تا الان هدفمان رسیدن به پلی آف بود و حالا که به جمع چهار تیم رسیدیم  به رده‌های بالا فکر می‌کنیم چون دور برگشت مخصوصا برابر تیم‌های نامی نو و ملی حفاری خیلی خوب بودیم. بازی با نامی نو به خاطر اتفاق‌هایی که افتاد به تساوی دو بر دو رسیدیم و گرنه باید با اختلاف چندگل این تیم را می بریدم.

رضایی در مورد دربی کرمان که در هفته بیستم برگزار می‌شود، بیان کرد: با تیم دختران کویر مس کرمان یک امتیاز تفاوت داریم و اگر آنها را ببریم که سعی هم داریم ببریم جای این تیم را در رده سوم جدول می‌گیریم. نتیجه دربی را هیچ وقت نمی‌توان پیش بینی کرد. برای برد به میدان می‌رویم اما مشخص نیست که چه اتفاقی پیش می‌آید. بازی رفتمان چهار بر چهار شد در حالی که حقمان برد بود به همین خاطر می‌خواهیم بازی برگشت را پیروز شویم.

او لیگ امسال را زیباتر از سال‌های قبل دانست و افزود: باید از دانشگاه آزاد که انصراف داد تشکر کرد چون بازیکن‌هایش بین تیم‌های دیگر پخش شدند. تیم ما هم با حضور خانم فاطمه اعتدادی خیلی پیشرفت کرد. واقعا خود من  هم که سرمربی هستم از خانم اعتدادی خیلی چیزها یاد گرفتم. بالاخره او ۱۵ سال در تیم های بزرگ کار کرده است. به طور کلی لیگ امسال خوب بود و چون پلی‌آف برگزار می‌شود  فکر می‌کنم حق به حق دار برسد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در مورد رقابت نزدیک با تیم پویندگان صنعت فجر شیراز و استعفای زارع سرمربی این تیم در هفته‌های پایانی لیگ اظهار کرد: پویندگان خیلی تیم خوبی بود و از اتفاقاتی که در دیگر تیم‌ها می‌افتد خبر ندارم. اصلا فکر نمی‌کردیم با پارس آرا  مساوی کند. الان هم دو بازی سخت پیش رو دارد و فکر می‌کنم نتواند به پلی‌آف برسد چون امتیاز پارس آرا را از دست داد و دو بازی سخت دارد. اما فوتبال است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد. شاید اتفاقی برای ما افتاد که نتوانیم وارد چهار تیم شویم.   

رضایی در پایان این گفت‌وگو در مورد بازی با شهرداری رشت در هفته نوزدهم لیگ بیان کرد: از قبل به بازیکنان گفته بودیم که چون رشت باخت زیاد داشته و از تیم‌های دیگر گل خورده پس فکر نکنید که بازی آسانی است. درست است که سه بر صفر جلو بودیم اما وقتی آنها گل اولشان را زدند بازی سخت شد ولی بازی را کنترل کردیم و گل چهارم را زدیم. به طور کلی بازی راحتی نبود و در همین دیدار هم چهارمی‌مان محکم تر شد چون پویندگان صنعت فجر هم مساوی کرده بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.