صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / ترکاشوند: در ست اول با تیم شهرداری ارومیه آشنا نبودیم

ترکاشوند: در ست اول با تیم شهرداری ارومیه آشنا نبودیم

سرمربی پیکان معتقد است که به دلیل تغییرات تیم والیبال ارومیه در نیم فصل دوم، در ست اول آشنایی کافی از این تیم نداشته‌اند.

محمد ترکاشوند

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد ترکاشوند سرمربی تیم‌پیکان تهران پس از پیروزی شاگردانش در دیدار هفته چهاردهم لیگ‌والیبال مقابل شهرداری ارومیه، در جمع خبرنگاران توضیح داد:  بازی امروز نخستین بازی ما در نیم فصل دوم بود که به دلیل تغییر و تمولات تیم ارومیه شناخت کافی را از این تیم‌ نداشتیم و همین مسئله کار را سخت‌تر می‌کرد. در ست اول بازیکنان ما در جریان بازی گم بودند اما رفته رفته توانستیم در ست‌های بعدی تیم ارومیه را آنالیز کرده و به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: دلیل دیگر باخت ما در ست اول جوان بودن تیم است که چند روزی از فضای مسابقه دور بودن باعث بالا رفتن استرس آن‌ها از شکست خوردن می‌شود. اما خدا را شکر توانستیم در ست‌های بعدی بازیکنان را از لحاظ روحی آماده کرده و ‌در پایان پیروز بازی باشیم. توانستیم با سرویس‌های کنترلی حمله آنها را خنثی کنیم، تا جایی که شد دفاع روی تور انجام دادیم و اگر هم‌دفاع ضعیف بود توپ گیری خوبی داشتیم.

سرمربی پیکان ادامه داد: البته ما در توپ‌های برگشتی مشکل داشتیم که باید برای بازی‌های بعدی آن را برطرف کنیم. فکر میکنم اگر عملکرد بهتری در توپ‌های برگشتی داشتیم، بازی می‌توانست با حساب سه بر صفر تمام شود.

او‌ در مورد نوسان پیکان در بازی‌ها نیز گفت: نمی‌توان گفت تیم ما نوسان دارد چرا که راندمان تیمی ما خوب است اما تیم جوانی داریم که برای پیدا کردن خود نیاز به زمان دارد. در ست اول این ارامش تیمی وجود نداشت ولی خوشبختانه در ست دوم این آمادگی روحی را به بازیکنان القا کردیم. شاید اگر در ست دوم بازیکنان خود را پیدا نمی‌کردند با شکست در این ست بازی را سه بر صفر واگذار می‌کردیم اما خوشبختانه اینطور نشد و باید برای بازی‌های بعدی تیم را آماده‌تر کنیم.

ترکاشوند در خصوص داوری‌ها نیز گفت: داوری‌ امروز نسبت به بازیهای قبل بهتر بود و‌اگر اشتباهی وجود داشت برای هر دو تیم صورت گرفت که امری عادی است. داوری مغرضانه با اشتباهات سهوی متفاوت است‌ و آدم این دو را از یکدیگر تشخیص می‌دهد. از داوری امروز راضی هستم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.