صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / ۱۰ طرح بهداشتی با حضور وزیر بهداشت در زاهدان افتتاح شد
۱۰ طرح بهداشتی با حضور وزیر بهداشت در زاهدان افتتاح شد

۱۰ طرح بهداشتی با حضور وزیر بهداشت در زاهدان افتتاح شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از افتتاح ۱۰ طرح شامل اورژانس، غربالگری سرطان، بلوک زایمانی، مرکز مراقبت‌های ویژه کودکان و پد بالگرد مجتمع بیمارستانی علی ابن ابیطالب(ع)، ۴ پایگاه اورژانس و پد بالگرد تل سیاه زاهدان با حضور وزیر بهداشت خبر داد.

وزیر

به گزارش کسب و کار نیوز- هاشمی شهری در حاشیه افتتاح بخش اورژانس جدید بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظام سلامت در سیستان و بلوچستان با همت مسئولان در طول ۴۰ سال گذشته در زمینه کاهش شاخص‌های ابتلاء به بیماری‌ و افزایش کمی و ارتقاء کیفی زیرساخت‌های ارائه خدمات پیشرفت چشمگیری داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان ادامه داد: توسعه زیر ساخت‌های بهداشتی در بخش درمان سیستان و بلوچستان سبب بالا رفتن شاخص‌های امید به زندگی در مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام کشور پزشکان ایرانی مستقر هستند، گفت: در گذشته پزشکان متخصص از دیگر کشورها به ایران می آمدند اما در حال حاضر تنها در این استان ۲۵۹ متخصص و فوق تخصص ارائه خدمت می‌کنند همچنین در این مدت  تعداد بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان از هشت بیمارستان به ۲۶ بیمارستان افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: تعداد تخت های بستری از ۳۳۵ تخت قبل از پیروزی انقلاب هم اینک به بیش از ۲ هزار و ۷۴۵ تخت رسیده، همچنین سطح زیربنایی اورژانس‌های دانشگاه علوم پزشکی با افتتاح اورژانس‌های جدید ۳ برابر شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.